Stalling gezocht Zuid-Holland +

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:24

_mjwb schreef:
Stal Nieuwland, maar daar is momenteel een lange wachtlijst


Daar komen ze buiten het weideseizoen helaas geen 3 uur per dag buiten.

Je zou bij pensionstal de Westhoeck (Hellevoetsluis) kunnen informeren, ik weet niet hoelang de paarden daar buiten het weideseizoen buiten komen, maar voldoet verder wel aan je eisen.

Idem voor Stal Stinger (Hellevoetsluis), heeft 2 binnenbakken. En Stalhouderij de Ronde (Zwartewaal), al dacht ik dat ze daar geen onbeperkt ruwvoer kregen, maar pin me er niet op vast.

Succes met je zoektocht :)

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:35

JolisaJ schreef:
_mjwb schreef:
Stal Nieuwland, maar daar is momenteel een lange wachtlijst


Daar komen ze buiten het weideseizoen helaas geen 3 uur per dag buiten.

Je zou bij pensionstal de Westhoeck (Hellevoetsluis) kunnen informeren, ik weet niet hoelang de paarden daar buiten het weideseizoen buiten komen, maar voldoet verder wel aan je eisen.

Idem voor Stal Stinger (Hellevoetsluis), heeft 2 binnenbakken. En Stalhouderij de Ronde (Zwartewaal), al dacht ik dat ze daar geen onbeperkt ruwvoer kregen, maar pin me er niet op vast.

Succes met je zoektocht :)


Voorheen niet maar daar komt een verandering in :)

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:56

JolisaJ schreef:
_mjwb schreef:


Daar komen ze buiten het weideseizoen helaas geen 3 uur per dag buiten.

Je zou bij pensionstal de Westhoeck (Hellevoetsluis) kunnen informeren, ik weet niet hoelang de paarden daar buiten het weideseizoen buiten komen, maar voldoet verder wel aan je eisen.

Idem voor Stal Stinger (Hellevoetsluis), heeft 2 binnenbakken. En Stalhouderij de Ronde (Zwartewaal), al dacht ik dat ze daar geen onbeperkt ruwvoer kregen, maar pin me er niet op vast.

Succes met je zoektocht :)


Voorheen niet maar daar komt een verandering in :)


Nog meer fijne veranderingen dus :D

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:14

JolisaJ schreef:
_mjwb schreef:
Stal Nieuwland, maar daar is momenteel een lange wachtlijst


Daar komen ze buiten het weideseizoen helaas geen 3 uur per dag buiten.

Je zou bij pensionstal de Westhoeck (Hellevoetsluis) kunnen informeren, ik weet niet hoelang de paarden daar buiten het weideseizoen buiten komen, maar voldoet verder wel aan je eisen.

Idem voor Stal Stinger (Hellevoetsluis), heeft 2 binnenbakken. En Stalhouderij de Ronde (Zwartewaal), al dacht ik dat ze daar geen onbeperkt ruwvoer kregen, maar pin me er niet op vast.

Succes met je zoektocht :)

De Ronde heeft ook 2 binnenbakken maar paarden krijgen idd geen onbeperkt ruwvoer en komen in de winter niet buiten tenzij je het zelf doet of kiest voor buitenzetservice.

Mizora

Berichten: 18094
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:36

Stal Stinger is paddocks aan het aanleggen, maar of ze in de winter minimaal 3 uur buiten komen weet ik niet. De stalling is nog vrij nieuw, ze hebben hem pas in september overgenomen en het beleid (en de werkelijke stalling, inclusief nieuwe boxen) stevig op de schop genomen. Ze hebben zover ik weet nog geen website waar precies op staat wat ze aanbieden en voor welke prijs.

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:47

Hoe harde eis is je uitrij mogelijkheden ?
Anders kan je informeren bin Jeroen Heijmans in Bodengraven, heeft alles wat je zoekt en bied ook alles geloof ik aan. Vrij nieuw pand. Je betaald trouwens wel flink ervoor ;-) maar daar zitten lessen bij in, al wil je elke dag les of moet hij het paard voor je rijden maakt niet uit. En binnen en buitenzetten in de uren wat je wilt of stapmolen zit allemaal bij de service in geloof ik.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:52

Ik verplaats dit topic van VSW naar ED omdat je op zoek bent naar ervaringen met een dienst.

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:57

Bij Pen-Aubert wellicht? Kende de hele stal niet tot vanavond, maar het ziet er interessant uit daar.

Babootje

Berichten: 26243
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 22:07

Ladyson schreef:
Bij Pen-Aubert wellicht? Kende de hele stal niet tot vanavond, maar het ziet er interessant uit daar.


Serieus. Ben er geweest een maandje terug. Echt heel slechte bodems; in de bak werd gelongeerd, gesprongen en losgegooid. De buitenbak 1 groot zwembad. Geen behoorlijke longeermogelijkheid geen binnen of buitenzet service. Geen paddocks. Geen longeerkraal Voor maar liefst 650 per maand. Mn bek viel echt open.

Sherivey
Berichten: 8616
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 22:11

In omgeving Zoetermeer zou je bij de Groene Meer kunnen kijken :)

In omgeving Brielle is denk ik alleen Stal Nieuwland iets wat aan al je eisen voldoet. :)

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 22:16

Babootje schreef:
Ladyson schreef:
Bij Pen-Aubert wellicht? Kende de hele stal niet tot vanavond, maar het ziet er interessant uit daar.


Serieus. Ben er geweest een maandje terug. Echt heel slechte bodems; in de bak werd gelongeerd, gesprongen en losgegooid. De buitenbak 1 groot zwembad. Geen behoorlijke longeermogelijkheid geen binnen of buitenzet service. Geen paddocks. Geen longeerkraal Voor maar liefst 650 per maand. Mn bek viel echt open.


Oh.. Ik ben een illusie armer :')
Laat ik het anders verwoorden: de website is mooi :D

Babootje

Berichten: 26243
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 22:34

Je moet voor de lol eens gaan kijken :D

Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:57

Duran123 schreef:
Zuid-Holland + is een groot begrip. Ik ben dan ook bereid wat verder te rijden dan we nu doen (25minuten).
Mijn wensenlijstje is behoorlijk maar zit niet op een schopstoel.

Wie O Wie heeft tips?!

Onze wensen:

- weidegang iig rond april/mei - september/oktober (geen 24/7, iig ‘s avonds op stal)
- in overige maanden minimaal 3 uur in goed gedraineerde paddock
- binnenbak
- goede buitenbak (voorkeur 20x60)
- voldoende paddocks
- onbeperkt ruwvoer
- adequate staleigenaar met verstand van paarden
- voldoende toezicht
- goede sfeer!
- bij voorkeur mogelijkheid tot maken van buitenrit (bos, strand)

Prijsklasse onbelangrijk, bovengenoemde faciliteiten wel.

Het is een speld in een hooiberg, maar ze bestaan vast wel.....hopen we.....

Opties op de Zuid-Hollandse eilanden en begin stukje van Brabant zijn de ook welkom!


PSC de Dijkgraaf voldoet aan alles behalve onbeperkt ruwvoer. Mocht je info willen, doe dan een pb (ik sta er zelf al 3,5 jaar).

jolanda20
Berichten: 1372
Geregistreerd: 28-08-07

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 19:59

Stal jacobshoeve in reeuwijk heeft alles wat je zoekt.
Rondje reeuwijkse hout ligt aan de stal.

Elco
Berichten: 2071
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 15:40


Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 16:21

Duran123 schreef:
Daihyo schreef:
Stal Keizersdijk of de Peerdegaerdt, beiden in Strijen.

Van de Peerdegaerdt kan ik alleen een zorgboerderij vinden. Heb je ms een link?


Bij de zorgboerderij is ook een pensionstal. Of bij de pensionstal is ook een zorgboerderij, het is maar hoe je het bekijkt :+ Het is vrij kleinschalig maar dat vond ik destijds (alweer 5/6 jaar geleden) wel fijn.

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Re: Stalling gezocht Zuid-Holland +

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 16:28

Je zou eens kunnen kijken bij pensionstal Den Hartog in Hoornaar. Alleen de uitrijmogelijkheden zijn daar iets minder. Weet niet of ze momenteel nog plek hebben, maar voldoet verder aan alle eisen.