Dressuur/spring instructie gezocht omgeving delft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MaybelM
Berichten: 104
Geregistreerd: 05-10-18

Dressuur/spring instructie gezocht omgeving delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-21 23:41

Hi allemaal,

Aankomende vrijdag wordt mijn eerste eigen paard gekeurd (heel spannend). Nu moet ik natuurlijk ook lessen gaan nemen en ben ik rustig aan opzoek naar een instructeur. Ik heb al een aantal instructeurs op mij lijstje dus zal zeker niet zonder komen te zitten maar het zou fijn zijn de perfecte match te vinden.

Wat ik zoek in een instructeur:
-Iemand die graag met mij samen wil werken naar de top, ik heb ambities voor het hogere spring/eventing werk.
-Iemand die op locatie komt (omgeving delft/den hoorn)
-Die ervaring heeft met het lesgeven van vrij groene paarden (paard is wat kijkerig en 4,5 jaar oud)
-Ik zelf zit op een paardensport opleiding dus ook om mijn rij vaardigheid moet goed gelet worden (zit ik netjes recht op, kijk ik naar voor, hou ik mijn hand netjes ontspannen en voor etc.)

Het mag zowel voor alleen dressuur of alleen springen zijn, maar voor beide zou ook heel fijn zijn om mij door het eerste stukje van het springen heen te helpen zodat ik daarna naar ander terrein kan.

Als jullie iemand weten, let me know!


MaybelM
Berichten: 104
Geregistreerd: 05-10-18

Re: Dressuur/spring instructie gezocht omgeving delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-21 17:52

Niemand?

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:59

Ik zou zeker gaan lessen bij Chardon. Super locatie ook als je eventing ambities hebt. Ook Cheryl Sjouke geeft les in Delfgauw.. weet niet of zij op locatie komt. Cheryl heeft ervaring met jonkies.

Voor de dressuur zou ik Lois Leliveld aanraden.

Giorgoni (Uphill x Havidoff) ♥♥

MaybelM
Berichten: 104
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-21 18:44

veerxsjimm schreef:
Ik zou zeker gaan lessen bij Chardon. Super locatie ook als je eventing ambities hebt. Ook Cheryl Sjouke geeft les in Delfgauw.. weet niet of zij op locatie komt. Cheryl heeft ervaring met jonkies.

Voor de dressuur zou ik Lois Leliveld aanraden.


Jaa bij chardon kom ik nu al wekelijks voor school en stage etc. Dus daar wil ik uiteindelijk zowiezo spring en crosslessen nemen. Maar voor de dressuurlessen wil ik zowiezo iemand thuis en in het begin het springen ook omdat ze niet de makkelijkste is (oeps haha) en ik eerst vertrouwd thuis daar mee wil oefenen. Maar zal de twee die je genoemnd heb even opzoeken thnx!

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Dressuur/spring instructie gezocht omgeving delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 18:47

Voor de dressuur is Evert de Jong echt een aanrader. Zeker met een jong paard. Ik heb onwijs veel van hem geleerd en ik vind het heel paardvriendelijk.

MaybelM
Berichten: 104
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-21 19:51

DiantaM schreef:
Voor de dressuur is Evert de Jong echt een aanrader. Zeker met een jong paard. Ik heb onwijs veel van hem geleerd en ik vind het heel paardvriendelijk.


Weet je toevallig hoe ik met hem in contact kan komen?

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Dressuur/spring instructie gezocht omgeving delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:25

Marije vd Heuvel en Luuck Dekker geven ook fijn dressuur les

Giorgoni (Uphill x Havidoff) ♥♥

Marie111
Berichten: 4666
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Dressuur/spring instructie gezocht omgeving delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 20:15



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 38 bezoekers

cron