Mindfields schreef:Aan de Provinciale Weg in Haastrecht zit wel een stal(tweede boerderij aan je rechterhand vanaf de rotonde naar Gouda gezien)en die heeft ook een superfijne buitenbak met heel goede bodem en volgens mij voldoet die stal aan al je wensen, schijnen ook heel fijne mensen te zijn. En volgens mij kun je daar best zo aanbellen.
Diertjec schreef:Manege goudse hout? die heeft volgens mij ook weidegang, weet ik niet zeker.
In stolwijk zitten er ook 2 stallen;
Beijersche Hoeve:
http://link.marktplaats.nl/470433001
En de Beijersche Stal, zijn alleen niet super grote stallen, wel weidegang, goede bak die heel het jaar door begaan baar is.
realmagic schreef:hoi bokkers
Wellicht kunnen jullie mij helpen.
ik sta momenteel super met mijn paard maar zou hem toch graag dichter bij huis hebben, dit mede om de kosten van de brandstof te drukken.
ik woon zelf in Gouda wijk kort haarlem.
wie weet er wat? in de buurt
heb gezien dat er op de provinciale weg richting haastrecht ook een stal zit (nee niet die dressuurstal)
maar weet niet hoe die heet ed, en om nou zomaar op de stoep te gaan staan...
mijn paard zijn wensen:
ruime boxen, weidegang,paddocks,eigen voer mogelijk.
mijn wensen:
trailerstalling,plaatsen van eigen kast(en) voor mijn spullen (ik heb er veel)
droge mogelijkheid voor neerhangen dekenrek.
rijbak verlicht of paddock waar je minimaal goed in kan longeren.
ik ben in bezit van trailer maar om elke dag daarmee weg te moet zie ik niet zo zitten.
nou ik hoop dat ik snel wat hoor
realmagic schreef:nee die bedoel ik niet, ik bedoel tussen de rotonde en de goverwelle brug
friesiszwart schreef:realmagic schreef:nee die bedoel ik niet, ik bedoel tussen de rotonde en de goverwelle brug
Is daar een rijbak? Ik weet alleen van een longeermogelijkheid en weidegang, (echter mijn info is al weer even oud).
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers