Frysk Andaluz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rica1311
Berichten: 54
Geregistreerd: 23-06-13

Frysk Andaluz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-20 15:39

Hoi allemaal,

Ik hoop dat het hier goed staat. Ik wil volgend jaar een Fries paard gaan kopen. Nu kwam ik de handelstal Frysk-Andaluz tegen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze stal?


Erna_

Berichten: 8834
Geregistreerd: 03-04-08
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Frysk Andaluz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 07:05

Bij ons op stal zijn drie mensen die daar hun Fries gekocht hebben. Alle drie zijn ze heel blij met hun aankoop. Het zijn dan ook mooie gezonde dieren.

Indy... Days I'll remember all my life /3

Indi_Vito

Berichten: 2732
Geregistreerd: 06-10-09

Re: Frysk Andaluz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 07:46

Hoor er altijd goede verhalen over, zo heb je ook nog stoeterij galopper. Ook hele fijne paarden.

zacharyhill

Berichten: 1602
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 07:47

Hier ook daar een friesche merrie vandaan. Heel tevreden over. Ze hadden niet iets staan wat we zochten maar waren wel welkom om langs te komen. Toen we daar waren hebben we diverse paarden gezien, een merrie sprong er echt uit, echter was ze te jong en te onervaren. Maar volgens de eigenaresse van de stal zou dit toch een paard voor ons zijn en dat was ook zo de klik is er en haar karakter is super. Stal en paarden zagen er erg goed uit hebben alles mogen zien en konden ook zoveel paarden uitproberen.

Afbeelding
dit is onze Sietske W

Hedy mijn meisje, mijn witte, mijn oude doos voor altijd in mijn hart. Roweentje samen met je moeder nu een sterretje aan de hemel.
Dag Sandy, dag meisje rust zacht, dag Sauron mijn maatje nooit meer met jou de beestjes voeren

Rica1311
Berichten: 54
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Frysk Andaluz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-20 17:27

Helemaal vergeten te reageren. Bedankt voor jullie reacties! Zo te horen is het een goede stal :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 2 bezoekers