Keuringsarts met mobiele röntgen in Groningen stad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Keuringsarts met mobiele röntgen in Groningen stad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-20 18:06

Ik heb vandaag mijn toekomstige paard ontmoet *\o/*, althans als ze wordt goedgekeurd. Nu woont ik in Noord Brabant en zij 300 km verderop...

Ze staat vlak buiten Groningen en ik zoek nu een kliniek die aan huis klinisch en röntgenologisch kan keuren. Ik heb dan Marum al gevonden, maar weet niet of Groningen onder hun werkgebied Valt. Ik zou graag meer opties hebben zodat de kans dat ik haar volgende week al kan laten keuren groter is.

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Keuringsarts met mobiele röntgen in Groningen stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:09

Wat leuk, gefeliciteerd!

Welke kant van de stad Groningen staat ze? Zowel kliniek Schildwolde als kliniek Winsum hebben volgens mij mobiele röntgen. Schildwolde hebben wij vorig jaar nog op stal gehad, Winsum is alweer wat verder terug.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6634
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:10

Ik weet dat Joost Hezemans ook een mobiel röntgenapparaat heeft, maar ik heb geen idee of hij ook naar/in Groningen komt. Maar hij zit in ieder geval wel in het noorden, dus wellicht is het een optie!

http://paardenartsjoosthezemans.nl/

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-20 18:41

Berdien schreef:
Wat leuk, gefeliciteerd!

Welke kant van de stad Groningen staat ze? Zowel kliniek Schildwolde als kliniek Winsum hebben volgens mij mobiele röntgen. Schildwolde hebben wij vorig jaar nog op stal gehad, Winsum is alweer wat verder terug.


Thans! Ze staat aan de noord kant. Ik zag dat Winsum daar in ieder geval de buurt ligt. Ik ga maandag meteen bellen