Goede kleinschalige stalling omgeving hoogvliet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Britt22
Berichten: 14
Geregistreerd: 24-10-15

Goede kleinschalige stalling omgeving hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-20 17:04

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie en duidelijkheid kunnen geven.

Ik ben me aan het orienteren voor een andere stal voor mijn paard. Hij staat nu bij mensen aan huis, maar ik moet vanaf nu mijn hooi zelf regelen. Daarvoor heb ik super weinig opslag, waardoor je hooi en bijbehorende leverkosten flink oplopen. Ik betaal nu ongeveer 240 per maand en dan komt er best een hoop stress bij voor het regelen van de bak om te rijden (niet op locatie) en nu ook om het hooi zelf te regelen. Dan ben ik bang dat ik een heel stuk duurder uit ben. Vandaar dat ik me aan het oriƫnteren ben voor wat de beste optie is op dit moment.

Zoals ik al zei hierboven, hij kan op deze stal blijven, maar dan worden de kosten en de stress een stuk meer.. ik kan hem verplaatsen in de buurt waar ik nu nog met mijn moeder woon, Waddinxveen.

Mijn vriend woont in Hoogvliet. Ookal zie ik eigenlijk mijn toekomst niet in Hoogvliet (wel met mijn vriend natuurlijk). Ik ben bang dat ik niet onder Hoogvliet uit kan gezien de huidige woningprijzen. Dat ter zijde.

Nu ben ik dus aan het orienteren of er daar heel misschien een leuke stalling zit waarbij ik ongeveer dezelfde kosten kwijt ben als dat ik nu ben. Ik ben zelf heel makkelijk, en vind het geen probleem om mee te helpen. Ik zou het heel fijn vinden als mijn paard iig snachts in een box kan, overdag of dagdelen buiten. Een bak op locatie of op stapafstand zou top zijn. Stalstrooisel en hooi in het stalgeld zou heel fijn zijn, of anders ruimte voor opslag.

Wie weet iets leuks of handige tips? Let me know!


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70482
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Goede kleinschalige stalling omgeving hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 17:23

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sica en 47 bezoekers