Pensionstal of manege, te koop of te huur gezocht!

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:02

kim_1990 schreef:
maessie schreef:
Kim bedoelt die in Boelenslaan gok ik, die is uit de verkoop gehaald. Is inderdaad een mooi plekje! Moest nog wel genoeg ook aan gebeuren, maar ook genoeg potentie. (Maar daar zaten wel wat stallen in, en een stuk of wat buitengroepsstallen met ruime uitloop, en 2 stacaravans aan een vijvertje)
(En als het wel een andere was ben ik ook benieuwd!)

[ [url=m/35O1KN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze bedoelde ik inderdaad hahaha, maar die heeft er ook een poosje voor minder dan 5 ton op gestaan... Want heb me nog heel erg verbaasd over de prijs toen :')

Deze kende ik inderdaad, maar heb ik alleen gezien voor de €625.000

Ik wilde er kijken, maar mijn man zag het niet zo zitten dus heb toen niet doorgezet.

Er zitten wel degelijk stallen bij. Naast de binnenbak. Met buitendeuren. En ook meerdere inloopstallen.

Prachtig plekje. Ik zag er wel potentie in.

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:07

joyce B schreef:
kim_1990 schreef:

Deze bedoelde ik inderdaad hahaha, maar die heeft er ook een poosje voor minder dan 5 ton op gestaan... Want heb me nog heel erg verbaasd over de prijs toen :')

Deze kende ik inderdaad, maar heb ik alleen gezien voor de €625.000

Ik wilde er kijken, maar mijn man zag het niet zo zitten dus heb toen niet doorgezet.

Er zitten wel degelijk stallen bij. Naast de binnenbak. Met buitendeuren. En ook meerdere inloopstallen.

Prachtig plekje. Ik zag er wel potentie in.

Oohw, dan heb ik de stallen gemist... Ik meende dat er alleen in de andere schuur wat grote loopstallen waren en verder geen "gewone" vaste boxen haha..

Desalniettemin heeft TS hier niet zoveel meer aan omdat hij niet meer te koop staat en daarbuiten ook nog boven budget zou zijn en niet in de regio waarin TS zoekt

♥Zayira♥
♥Shetan's Zubaidah♥
♥Joep, Tommie, max & yara♥
♥Ardino de Bianco♥

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:49

missfalki

Re: Pensionstal of manege, te koop of te huur gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 20:23

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:32

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!
VERMIST!! KLIK HIER VOOR FOTO

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:36

Volg mijn twee fjordenpaarden Udith en Ofira via @fjordhorseudith

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:39

Rond Hulst/Zeeland denk ik dat je voor je budget misschien ook wel iets kan vinden. Vroeger stonden er hele mooie boerderijen te koop rond die prijs of net iets hoger. Maar is wel al enkele jaren geleden, weet niet hoe het daar nu zit.

Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods)

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:13

Zebrastreep schreef:

Dat tweede huisje vindt ik wel heel leuk! Moet wel veel aan gebeuren maar wat een beste lap grond zit daarbij.[/quote]
Voor paarden?

* Stop looking at the big picture and find happiness in the seconds *

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:32

CalipsoLover schreef:
Rond Hulst/Zeeland denk ik dat je voor je budget misschien ook wel iets kan vinden. Vroeger stonden er hele mooie boerderijen te koop rond die prijs of net iets hoger. Maar is wel al enkele jaren geleden, weet niet hoe het daar nu zit.

Duur. Zeeuws-Vlaanderen wordt duurder en duurder. Daarnaast, er is veel aanbod qua pensionstalling en er wonen niet zo heel veel mensen.

*Burp*
Eén plekje voor werk in opdracht, PM voor meer info :D.
Volg mijn werk op Instagram

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:39

_San87_ schreef:
CalipsoLover schreef:

Duur. Zeeuws-Vlaanderen wordt duurder en duurder. Daarnaast, er is veel aanbod qua pensionstalling en er wonen niet zo heel veel mensen.

Jammer... Een jaar of 5 geleden kon je er nog prachtige panden vinden voor 600k, en dan de kleinere huizen met een paar paardenstallen waren daar tenminste betaalbaar (300-400k) voor een hobbyruiter met 4 paarden...

Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:44

CalipsoLover schreef:
_San87_ schreef:

Jammer... Een jaar of 5 geleden kon je er nog prachtige panden vinden voor 600k, en dan de kleinere huizen met een paar paardenstallen waren daar tenminste betaalbaar (300-400k) voor een hobbyruiter met 4 paarden...

Misschien dat dat richting Hoek/Terneuzen nog lukt, maar denk t niet... In Axel stond een normale vrijstaande woning met een stuk of 4 stallen en weide al voor 600k een paar jaar terug.

*Burp*
Eén plekje voor werk in opdracht, PM voor meer info :D.
Volg mijn werk op Instagram