goede manege in Twente/Duitsland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 09:46

Hallo,
Ik wil na 20 jaar weer beginnen met paardrijlessen, heb geen eigen paard. ik woon 10 km over de grens bij Ootmarsum en zoek dus in de regio's noord oost twente/ grafschaft bentheim een goede manege. graag hoor ik jullie tips!

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 10:56

In Rheerzerveen en Hoogenweg zitten er 2 maar ik weet niet of dit qua afstand te doen is.
Wij wonen aan de kant van Getelo dus vanaf hier is het maar 15 min.

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 11:46

Rheezerveen is te ver weg, Hoogenweg zou nog wel te doen zijn. dat is 25 minuten vanaf hier. die had ik nog niet in het vizier, dus bedankt voor de tip! ik kom zelf niet verder dan Tijdhof in Ootmarsum, daar wil ik es gaan kijken en ik heb op dit forum gelezen dat Kim Bekhuis ook lessen geeft in Vasse, maar daar kan ik niks over vinden op internet? Oldenzaal ben ik al eens geweest en die valt af.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:02

Lizenlotte schreef:
Rheezerveen is te ver weg, Hoogenweg zou nog wel te doen zijn. dat is 25 minuten vanaf hier. die had ik nog niet in het vizier, dus bedankt voor de tip! ik kom zelf niet verder dan Tijdhof in Ootmarsum, daar wil ik es gaan kijken en ik heb op dit forum gelezen dat Kim Bekhuis ook lessen geeft in Vasse, maar daar kan ik niks over vinden op internet? Oldenzaal ben ik al eens geweest en die valt af.



Ik heb bij Kim gelest met mijn eigen paard. Maar volgens mij had ze ook lespaarden. Heb veel van haar geleerd, leuke meid!

FennyPower

Berichten: 1459
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:28

Lizenlotte schreef:
Rheezerveen is te ver weg, Hoogenweg zou nog wel te doen zijn. dat is 25 minuten vanaf hier. die had ik nog niet in het vizier, dus bedankt voor de tip! ik kom zelf niet verder dan Tijdhof in Ootmarsum, daar wil ik es gaan kijken en ik heb op dit forum gelezen dat Kim Bekhuis ook lessen geeft in Vasse, maar daar kan ik niks over vinden op internet? Oldenzaal ben ik al eens geweest en die valt af.

Tijdhof is een leuke plek , al weet ik niet hoe de lessen zijn.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:34

Ik hoor van ponystal Hengelo ook leuke dingen. Ben er zelf nooit geweest.

In Enschede zitten er ook wat, maar weet niet of je dat zoekt.

Holzikstables is vroeger goed bevallen, inmiddels zijn er heel wat (positieve) veranderingen geweest, maar ben er niet meer geweest.

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:46

De dochter van mijn buurvrouw heeft een tijdje gelest bij Kim maar mijn buurvrouw was er niet zo tevreden over.
Toen zijn we met haar dochter en mijn dochter bij Hoogenweg gaan lessen.

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 12:53

dank voor de reacties. Hengelo en Enschede is te ver weg, dan ben ik drie kwartier nodig om er te komen. Ik woon bij Nordhorn in de buurt. Denekamp heeft helemaal geen maneges of wel?

Miekelien

Berichten: 503
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Twente

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:01

Ik hoor ook regelmatig goede verhalen over stal de Meyboom in Lattrop, wel alleen van ponyruiters, maar daar kun je geloof ik ook als volwassene terecht voor lessen op hun paarden

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 13:16

dankjewel Miekelien. ook deze manege had ik nog niet gevonden met google, de website ziet er goed uit dus ook deze gaat op het lijstje om info op te vragen.

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:32

Miekelien schreef:
Ik hoor ook regelmatig goede verhalen over stal de Meyboom in Lattrop, wel alleen van ponyruiters, maar daar kun je geloof ik ook als volwassene terecht voor lessen op hun paarden


De Meyboom is zeker ook voor volwassenen. Een mooie plek, met goede binnen- en buitenvoorzieningen, vaak activiteiten en, van wat ik van de pony/kinderlessen gezien heb, gedegen lessen waarin je uitgedaagd wordt.

Mijn dochtertje is er op ponykamp geweest afgelopen zomer en alles was tip top geregeld.

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 17:26

volgende week zaterdag heb ik een proefles bij de Meyboom, ik ben heel benieuwd! ik vind het best spannend na al die jaren..

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:51

Van wie heb je les, weet je dat? :)

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 19:01

Ik heb de afspraak met Puri gemaakt. Neem aan dat zij me ook les geeft..

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: goede manege in Twente/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:31

Leuk! Ze is een collega van mij (andere sector ;) ) en het is dat het te ver weg is, maar anders had ik mijn dochter bij hen op les gedaan +:)+