Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-19 21:34

Waar kan ik een mooie en van goede kwaliteit paardenhaar sierraad bestellen?

Zijn er ook sierraden die je 24/7 kan dragen. Of is dat niet mogelijk met paardenhaar sieraden?

Mijn voorkeur gaat nu uit naar een ring. Maar ik zie mezelf niet iedere keer met handen wassen, douchen afwassen enz die ring aan de kant leggen. Dan toch beter voor een ander sieraad kiezen die makkelijkervaf te doen is?

[O]


JokeRox
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Kalmthout

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 01:31

Ik wil er ook graag enkele laten maken van de staart van mijn overleden paard

Niconic... 17 juni 2018 geboren, bij mij sinds 21 december 2019

Rox... 26 april 1994 - 9 april 2019

Hutcherson

Berichten: 7333
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 01:39

Ga niet naar Paard & ring. Heleboel gedonder gehad toen mijn partner een ring voor mij wilde bestellen voor m'n verjaardag. Netjes geld overgemaakt, duidelijk gemaakt wat de wens was. Pluk van mn paard toegestuurs. Vervolgens nooit meer iets gehoord. Twee weken voor mn verjaardag toch maar even gemaild hoe het ervoor stond. Niks.
Toen begon de tijd te dringen en was geen contact te krijgen. Uiteindelijk via kvk de gegevens achterhaald en geeist dat het geld terug gestort werd en de paardenhaarstreng werd teruggestuurd.
Het geld is maanden later teruggestort maar de streng heb ik nooit terug gehad. Gelukkig staat die van mij nog rechtop in de wei, want als het haar van een overleden paard was geweest had deze actie echt mijn hart gebroken.

enny
Berichten: 2244
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 07:09

Ik heb iets van 6 jaar geleden een armband en ring hier laten maken en draag vooral de ring nog regelmatig! http://www.paardenhaarsieraad.nl/ (Armbanden draag ik sowieso nauwelijks)
Was toen ook erg tevreden over hoe ik geholpen werd.

Mijn grote trots Dionysos (v. Spielberg) 27/5/2008 - 25/7/2013

CoRiNa1983

Berichten: 1768
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 07:13


Leuke cadeautjes, https://www.yoursdesign.nl Of een toffe fotoshoot bij @maikesmitsphotography op insta gram, met BRAM10 krijg je een leuke korting.

Lightielight

Berichten: 756
Geregistreerd: 31-10-06

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 07:45

Ik heb destijds voor mijn twee dochters en mijzelf ook drie ringen laten maken bij paard en ring.... daar prima ervaring mee, mooi, snel en ik heb mijn ring nu drie jaar, altijd om, ook onder de douche e.d. ziet er uit als nieuw, geen losse paardenhaartjes etc.
Vervelend dat Hutcherson zo'n slechte ervaring er mee heeft...wil in ieder geval mijn goede ervaring dan toch ook even delen (en de kwaliteit vind ik echt super)

Dag lieve Skip en Shiva.....

Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 07:46

enny schreef:
Ik heb iets van 6 jaar geleden een armband en ring hier laten maken en draag vooral de ring nog regelmatig! http://www.paardenhaarsieraad.nl/ (Armbanden draag ik sowieso nauwelijks)
Was toen ook erg tevreden over hoe ik geholpen werd.


heb hier een armband besteld. Prijzig,maar supermooi en goed geholpen.

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:08

Ik heb super goede ervaringen bij Paard en Ring. Echt mooie spullen en super contact! Er werd heel erg met me mee gedacht en ze waren heel flexibel!

There is no elevator to succes. Take the stairs.

Mando

Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:14

Ik heb mijn ring ook al 3 jaar om.
Alleen met douchen doe ik hem even af.
Nog steeds heel blij mee.

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:49

Ik heb mijn ring bij paard en ring vandaan. Super tevreden mee ook geen problemen mee gehad.

En ik heb een medaillon gevuld met haar van me meiden die komt bij armband paardenhaar (nijkerk) vandaan. Ook zeer tevreden mee.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:54

http://www.marjoleinvanlubeck.nl/

Ik heb marjolein in mijn favorieten gezet.

Ik heb nog niks besteld omdat ik er zelf nog niet helemaal aan toen ben, het is net 4 weken terug.
Maar zij heeft letters en ik hoop ook de letter F waar ik dan wat haar in wil hebben.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:30


I won't stay quiet
'Cause staying silent's the same as dying


&if=1

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:49

enny schreef:
Ik heb iets van 6 jaar geleden een armband en ring hier laten maken en draag vooral de ring nog regelmatig! http://www.paardenhaarsieraad.nl/ (Armbanden draag ik sowieso nauwelijks)
Was toen ook erg tevreden over hoe ik geholpen werd.

Ik heb er ook eentje van hier. Was wel prijzig (zelf niet betaald) maar het is echt een mooie armband. Ik draag hem niet dagelijks maar wel vaak in het weekend en op reis en het haar blijft echt mooi zitten. Er is al bier over gekapt maar daar zie je niks van :+ We kregen nog een heel leuk briefje bij het versturen!

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:56

Ik heb mijn hanger bij paard & ring vandaan, omdat zij het model had wat ik wilde, waarbij het haar aan de zijkant zit ipv in het zicht. De communicatie had wat klantgerichter gekund, maar verder geen klachten. Wel denk ik dat er adressen zijn, waar ze verfijndere sieraden maken, maar daar betaal je ook voor.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-19 10:03

Ik ben erg blij met jullie reacties. Ik ga alle sites bekijken.
Ik wil straks van het haar van mijn overleden paard een sieraad laten maken.
Ik wil dan ook echt kwaliteit als ik daar iets meer voor moet betalen is dat helemaal prima.

[O]

Feline3

Berichten: 25
Geregistreerd: 15-06-16

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 10:13

Weet niet of ze ook ringen maken, maar ik heb 2 armbanden laten maken bij makedreamz.nl en daar hele goede ervaring mee

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 23:46

Ik heb een prachtige ring van galope.nl. Kun je helemaal naar wens laten maken en de service is super. Pas nog helemaal voor niks een vlechtje laten vervangen.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-19 00:58

Petra_O schreef:
Ik heb een prachtige ring van galope.nl. Kun je helemaal naar wens laten maken en de service is super. Pas nog helemaal voor niks een vlechtje laten vervangen.


<3 Wauw die zijn echt heel mooi. Ik verwacht dat de kwaliteit bij een zilver / goudsmid ook uitmuntend is.
Die gouden ringen :~ heel mooi.

[O]

Esplendido
Berichten: 3134
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 08:28

Ik heb een ring, armbanden en een hanger van paardenhaarsieraad.nl en ik ben erg tevreden over de kwaliteit en hun service.





Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:17

Ik volg even mee. Ik heb maar 1 strengetje haar namelijk.paard leeft nog ,maar is verkocht naar het buiten land dus meer afknippen kon niet.want dan konden ze m niet verkopen uiteraard. Dus ik vind het lastig om het op te sturen.

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:16

felicity schreef:
Petra_O schreef:
Ik heb een prachtige ring van galope.nl. Kun je helemaal naar wens laten maken en de service is super. Pas nog helemaal voor niks een vlechtje laten vervangen.


<3 Wauw die zijn echt heel mooi. Ik verwacht dat de kwaliteit bij een zilver / goudsmid ook uitmuntend is.
Die gouden ringen :~ heel mooi.


Ik heb zelf de zilveren ring met twee vlechtjes, een zwarte en een witte. Op mijn verzoek is er in plaats van twee zirkonia's een saffier in gezet. Ben er echt onwijs blij mee, ik draag hem altijd! Helaas worden de witte haren wel snel vies.

Anniekskie

Berichten: 2176
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Ysselsteyn (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:26

Cowgirl schreef:
http://www.marjoleinvanlubeck.nl/

Ik heb marjolein in mijn favorieten gezet.

Ik heb nog niks besteld omdat ik er zelf nog niet helemaal aan toen ben, het is net 4 weken terug.
Maar zij heeft letters en ik hoop ook de letter F waar ik dan wat haar in wil hebben.


Wow die ga ik even bewaren! Die hangers zijn precies zoals ik in gedachte heb! Echt onwijs mooi!

*06-11-2012* *18-01-2022* Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad!

Farjen

Berichten: 7968
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:56

Ik heb ooit een hanger en ring laten maken (weet niet meer precies waar)
De ring draag ik wel en vind ik mooi maar de hanger heb ik nooit mooi gevonden, totaal niet wat ik in gedachten had :')
Dus ben ik beginnen knutselen en nu maak ik ze zelf :D soms ook op bestelling

Afbeelding

Afbeelding

Katharinaa

Berichten: 780
Geregistreerd: 23-05-09
Woonplaats: België

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:59


maximepatser

Berichten: 417
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Friesland

Re: Waar paardenhaarsieraad bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:29

Hoi hoi! Ik lees even mee, ik ben opzoek naar een bedrijf die geen plastronspelden maar reversspelden aanbieden met het haar van je eigen paard(en). Ik ben op zoek naar een kleine ronde speld voor op de kraag van mijn jasje. En het liefst niet te duur :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers