Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
xJitskee schreef:Ik heb zelf een jaar geleden een sieraad met het haar van mijn overleden paard besteld bij Paardenring.nl. Het is een hele mooie hanger geworden en hij ziet er nog steeds mooi uit.
Het enige wat ik zelf een verbeterpunt vond is het communiceren over de bestelling.
Ik had een mail gestuurd of alles was aangekomen, daar kreeg ik netjes antwoord op dat ze er mee aan de slag ging. Ik had het prettig gevonden als je hier standaard een mail van krijgt, je stuurt toch iets emotioneel waardevol op. Daarna kreeg ik geen berichtje dat mijn sieraad verstuurd was, het werd zonder track and trace code verstuurd, dat vond ik persoonlijk een minpunt omdat je dus niks kan als het pakketje onderweg kwijtraakt. Maar voor de rest ben ik erg blij met mijn sieraad!
Celebi schreef:Ik heb een keer via Facebook een kortingsbon gewonnen en die heb ik toen aan de eigenaar van mijn verzorgpaard gegeven. Uiteindelijk bestelde ze toen ook iets voor mij en het was een prachtig product. Later wilde ik zelf ook eens iets bestellen en ik heb werkelijk waar talloze pogingen gedaan (vooral in kortings periodes) om een sieraad te bestellen. Via het invul formulier en gewoon direct mailen.. Nergens reactie op. Heb het in een paar jaar tijd elke keer een aantal keer geprobeerd, meerdere keren reacties onder Facebook acties geplaatst maar nooit ook maar iets van een reactie. Ik laat het maar voor wat het is. Het sieraad van mijn verzorgpaard is prachtig en ik wil er dolgraag nog eentje van mijn eigen paard nu maar dat is me niet gegund ofzo.
Krijtje schreef:Ik ben de eigenaar van Paard & Ring. De afgelopen periode was een hele heftige, allereerst door een enorme stormloop met alle bestellingen voor de feestdagen, en bovenal omdat ik in december te horen kreeg dat mijn moeder borstkanker heeft en in januari hoorden we dat mijn vader ver uitgezaaide prostaatkanker heeft..
Ik ben nu al 2 maanden full time mantelzorger, mama van een klein meisje en met een eigen bedrijf met een enorme bult last minute werk. Dat werd me echt even te veel..
Helaas heeft dit voor grote vertraging gezorgd, zowel in reactie tijd op alles als in het snel kunnen maken en leveren van alle sieraden. Mijn oprechte excuses hiervoor..
Soms slipt er een foutje tussendoor en schaam ik me daar enorm voor, dat kan en mag niet, maar de omstandigheden zijn de laatste 2.5 maand echt bijzonder heftig (geweest).
Krijtje schreef:Dat valt uiteraard niet goed te praten.. Heel soms raken dingen kwijt bij de post, daar heb ik helaas ook geen enkele controle over. En ik ben dan altijd bereid een nieuw sieraad te maken, geen enkel probleem. Uiteraard ook in jouw geval! Geen idee wat daar destijds is misgegaan maar ik maak het graag met je goed