Ervaring paardenring.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 10:53

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de website paardenring.nl?

Ik zag wel een topic van 2014 maar vroeg me af of er inmiddels meer ervaringen zijn?

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:02

Ik heb zelf een jaar geleden een sieraad met het haar van mijn overleden paard besteld bij Paardenring.nl. Het is een hele mooie hanger geworden en hij ziet er nog steeds mooi uit.

Het enige wat ik zelf een verbeterpunt vond is het communiceren over de bestelling.
Ik had een mail gestuurd of alles was aangekomen, daar kreeg ik netjes antwoord op dat ze er mee aan de slag ging. Ik had het prettig gevonden als je hier standaard een mail van krijgt, je stuurt toch iets emotioneel waardevol op. Daarna kreeg ik geen berichtje dat mijn sieraad verstuurd was, het werd zonder track and trace code verstuurd, dat vond ik persoonlijk een minpunt omdat je dus niks kan als het pakketje onderweg kwijtraakt. Maar voor de rest ben ik erg blij met mijn sieraad!

Autumnn

Berichten: 8038
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:21

xJitskee schreef:
Ik heb zelf een jaar geleden een sieraad met het haar van mijn overleden paard besteld bij Paardenring.nl. Het is een hele mooie hanger geworden en hij ziet er nog steeds mooi uit.

Het enige wat ik zelf een verbeterpunt vond is het communiceren over de bestelling.
Ik had een mail gestuurd of alles was aangekomen, daar kreeg ik netjes antwoord op dat ze er mee aan de slag ging. Ik had het prettig gevonden als je hier standaard een mail van krijgt, je stuurt toch iets emotioneel waardevol op. Daarna kreeg ik geen berichtje dat mijn sieraad verstuurd was, het werd zonder track and trace code verstuurd, dat vond ik persoonlijk een minpunt omdat je dus niks kan als het pakketje onderweg kwijtraakt. Maar voor de rest ben ik erg blij met mijn sieraad!


Ben ik het ook mee eens. Je kon niet bellen, communiceren ging via het invulformulier op de website. Beetje vaag allemaal. Kreeg geen bevestiging dat mijn pakketje binnen was maar ook niet wanneer het op de post ging.
Kwaliteit en product is verder wel goed maar omwille van de communicatie zou ik toch ergens anders heengaan.

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 22:18

Bedankt voor de reacties

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 11:55

Heb net contact met haar gehad en het is ook mogelijk het aangetekend te laten verzenden op mijn kosten.

eline_di

Berichten: 3899
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Rietmolen (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 00:21

Ik weet dat dit een ouder topic is, maar ik heb op dit moment een kwestie lopen tussen mij en paardenring.nl en ik wil graag weten of er meer mensen zijn die issues hebben gehad rondom kwaliteit en betrouwbaarheid.

Omdat het nog loopt wil ik openbaar (nog) niet in detail treden.

Bedankt!

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 08:05

Het punt dat eerder genoemd is over de communicatie herken ik wel. Heb er behoorlijk achteraan moeten mailen om te weten wat de stand van zaken was.

Verder heel blij met mijn 2 sieraden (armband en hanger). Kwaliteit is heel goed en sieraden blijven mooi ondanks dagelijks dragen.

Ik heb destijds besteld met de Black friday actie 2e sieraad gratis. Het 2e sieraad (de hanger) was alleen niet compleet (steentje miste). Ik heb dit wel aangegeven, maar er is nooit op gereageerd. Aangezien het dus het 2e sieraad was (en gratis) heb ik er geen werk van gemaakt. Maar die communicatie verliep dus niet soepel.

Autumnn

Berichten: 8038
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:06

Ik was ook heel blij met mijn ring en heb hem toen teruggestuurd om te laten graveren. Helaas is hij toen kwijtgeraakt in de post. Helaas 0 medeleven of bijvoorbeeld korting op een nieuwe ring... ik zal er daarom niet weer bestellen

Celebi
Berichten: 3646
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:16

Ik heb een keer via Facebook een kortingsbon gewonnen en die heb ik toen aan de eigenaar van mijn verzorgpaard gegeven. Uiteindelijk bestelde ze toen ook iets voor mij en het was een prachtig product. Later wilde ik zelf ook eens iets bestellen en ik heb werkelijk waar talloze pogingen gedaan (vooral in kortings periodes) om een sieraad te bestellen. Via het invul formulier en gewoon direct mailen.. Nergens reactie op. Heb het in een paar jaar tijd elke keer een aantal keer geprobeerd, meerdere keren reacties onder Facebook acties geplaatst maar nooit ook maar iets van een reactie. Ik laat het maar voor wat het is. Het sieraad van mijn verzorgpaard is prachtig en ik wil er dolgraag nog eentje van mijn eigen paard nu maar dat is me niet gegund ofzo. :')

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 10:03

Celebi schreef:
Ik heb een keer via Facebook een kortingsbon gewonnen en die heb ik toen aan de eigenaar van mijn verzorgpaard gegeven. Uiteindelijk bestelde ze toen ook iets voor mij en het was een prachtig product. Later wilde ik zelf ook eens iets bestellen en ik heb werkelijk waar talloze pogingen gedaan (vooral in kortings periodes) om een sieraad te bestellen. Via het invul formulier en gewoon direct mailen.. Nergens reactie op. Heb het in een paar jaar tijd elke keer een aantal keer geprobeerd, meerdere keren reacties onder Facebook acties geplaatst maar nooit ook maar iets van een reactie. Ik laat het maar voor wat het is. Het sieraad van mijn verzorgpaard is prachtig en ik wil er dolgraag nog eentje van mijn eigen paard nu maar dat is me niet gegund ofzo. :')



Ik heb geen ervaring met paardenring, maar er zijn zat andere bedrijven die sierraden van paardenhaar maken, daar kan je toch ook iets laten maken?

Celebi
Berichten: 3646
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 10:13

Jawel, maar wilde heel graag een bijpassende hanger van wat ik nu al heb. Inderdaad ik zal ooit wel paard en sieraad benaderen ofzo.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:44

Wat jammer dat er zoveel dingen mis gaan :-(

Ik heb twee armbanden en een Pandora-bedel laten maken bij paard&ring en ben wel tevreden. Kwaliteit is ook nog steeds goed.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 14:31

Ik heb mijn bestelling kort geleden ontvangen. Verliep verre van soepel. Voornamelijk in de communicatie. Geen naam onderaan mailtjes, lang wachten op een reactie. Die vaak alleen komt, na meerdere mailtjes sturen. Lang wachten op mijn bestelling. In eerste instantie lag het aan mij. Omdat ik ziek werd en drukte had. Het haar uiteindelijk half december opgestuurd. En pas net op 9 februari ontvangen. Ze (ga ik maar vanuit omdat je niet weet met wie je van doen hebt) maakt mooie dingen. Maar ik denk niet dat ik daar nog een keer zou bestellen.

Ik ben wel benieuwd waar je zelf tegenaan loopt?

Krijtje
Berichten: 4119
Geregistreerd: 06-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 16:59

Ik ben de eigenaar van Paard & Ring. De afgelopen periode was een hele heftige, allereerst door een enorme stormloop met alle bestellingen voor de feestdagen, en bovenal omdat ik in december te horen kreeg dat mijn moeder borstkanker heeft en in januari hoorden we dat mijn vader ver uitgezaaide prostaatkanker heeft..
Ik ben nu al 2 maanden full time mantelzorger, mama van een klein meisje en met een eigen bedrijf met een enorme bult last minute werk. Dat werd me echt even te veel..
Helaas heeft dit voor grote vertraging gezorgd, zowel in reactie tijd op alles als in het snel kunnen maken en leveren van alle sieraden. Mijn oprechte excuses hiervoor..
Soms slipt er een foutje tussendoor en schaam ik me daar enorm voor, dat kan en mag niet, maar de omstandigheden zijn de laatste 2.5 maand echt bijzonder heftig (geweest).
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 17-02-22 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: In overleg aangepast

Autumnn

Berichten: 8038
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 17:13

Krijtje schreef:
Ik ben de eigenaar van Paard & Ring. De afgelopen periode was een hele heftige, allereerst door een enorme stormloop met alle bestellingen voor de feestdagen, en bovenal omdat ik in december te horen kreeg dat mijn moeder borstkanker heeft en in januari hoorden we dat mijn vader ver uitgezaaide prostaatkanker heeft..
Ik ben nu al 2 maanden full time mantelzorger, mama van een klein meisje en met een eigen bedrijf met een enorme bult last minute werk. Dat werd me echt even te veel..
Helaas heeft dit voor grote vertraging gezorgd, zowel in reactie tijd op alles als in het snel kunnen maken en leveren van alle sieraden. Mijn oprechte excuses hiervoor..
Soms slipt er een foutje tussendoor en schaam ik me daar enorm voor, dat kan en mag niet, maar de omstandigheden zijn de laatste 2.5 maand echt bijzonder heftig (geweest).


Ik reageer eigenlijk nooit, maar allereerst heel veel sterkte! Wat een ontzettend heftige periode :knuffel:
Toch speelde dat van mij in 2019.... ik ben nog steeds mijn ring kwijt van mijn overleden merrie en heb ook nooit meer wat gehoord...

Krijtje
Berichten: 4119
Geregistreerd: 06-01-05

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 17:25

Dat valt uiteraard niet goed te praten.. Heel soms raken dingen kwijt bij de post, daar heb ik helaas ook geen enkele controle over. En ik ben dan altijd bereid een nieuw sieraad te maken, geen enkel probleem. Uiteraard ook in jouw geval! Geen idee wat daar destijds is misgegaan maar ik maak het graag met je goed :)

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 17:56

Krijtje schreef:
Dat valt uiteraard niet goed te praten.. Heel soms raken dingen kwijt bij de post, daar heb ik helaas ook geen enkele controle over. En ik ben dan altijd bereid een nieuw sieraad te maken, geen enkel probleem. Uiteraard ook in jouw geval! Geen idee wat daar destijds is misgegaan maar ik maak het graag met je goed :)


Dat is wel een heel mooi aanbod! Sterkte met alles.

eline_di

Berichten: 3899
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Rietmolen (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 19:48

Mijn issue zat eerst in slechte kwaliteit. Toen ze dat netjes wilde oplossen ging het helaas echt mis. Dat zat in zeer slechte communicatie en verlies van mijn ring/ring van een ander opgestuurd gekregen. Inmiddels heb ik beter contact met Alina en hoop ik van de week de opgestuurde haren (wat er over is) terug te krijgen.
Helaas heb ik dan geen ring, maar wel mijn haren en geld terug.

Mijn bestelling van jaren geleden verliep top! Dit waren meerdere bedels en deze zijn nog altijd netjes en mooi.
Maar misschien was het toen ook nog wat minder druk.

De privésituatie van Alina is natuurlijk ontzettend k*t!

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 14:24

Ik ga dit topic toch eventjes omhoog schoppen om hopelijk wat meer ervaringen te krijgen. Wil ook graag een sieraad bestellen en stuitte op dit topic.

Iemand hier recent besteld en enig idee wat de levertijden zijn?

Ik zie ook wat dingetjes hierboven qua communicatie, is dat al beter?

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 15:10

Ik heb een tijd geleden 2 mails gestuurd en tot op vandaag nog geen reactie gehad.
Dus de communicatie is nogsteeds niet optimaal, al is dat gezien de omstandigheden misschien wel logischer.

Lavitabella

Berichten: 1709
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 17:53

Ik heb hier een hele mooie ring van gehad! Super blij mee geweest en goede kwalitei. Nu weer een nieuwe besteld en dat verloopt wel wat minder. Kleine 3 maanden geleden besteld. Maandje geleden hoopte ze hem die week op de post te doen maar helaas nog geen ring gezien. Bovenstaande van Krijtje is wel echt heel naar. Maar ik persoonlijk zou dan zelf ook geen nieuwe acties op Facebook zetten als andere klanten nog wachten op hun bestelling of op reactie. Komt dan wat raar over.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 09:13

Ik heb eind november een bestelling gedaan. Het zou zijn opgestuurd volgens de laatste mail van een week geleden. Ik heb niks ontvangen en ze reageert ook niet op mijn mails. Geen volgcode gekregen, dus ik kan helemaal niks. Lees hier net dat per gewone post verzend, dat is helemaal niet mijn wens, ik wil zoiets waardevols altijd per pakket ontvangen zodat het te volgen is. Zijn er misschien meer mensen met deze ervaring? Ik weet er van nog 1. Misschien gezamenlijk eens actie ondernemen.
Toch waardevolle spullen die weg zijn nu, naast een flink bedrag.
Laatst bijgewerkt door Nebuko op 12-01-23 09:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Nessie

Berichten: 8580
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 09:21

Ik heb zelf hier zonder problemen besteld, dat was wel in 2019. Ring heeft een hele mooie kwaliteit (en dat voor hondenhaar, wat minder sterk is dan paardenhaar) en ik ben nog altijd blij met de herinnering.

Sanet

Berichten: 7944
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 09:36

Ik heb 2 Pandora bedels van paard&ring. Ik had specifiek doorgegeven dat ik heel graag een grijze haar ook zichtbaar wilde in de bedel en dat heeft ze super netjes gedaan ook. Ben ik echt heel blij mee.
Kwaliteit ook echt goed. Dus ik ben wel tevreden.

Maar je ziet ook nu op social media dat de laatste berichten zijn rondom Black Friday en dat is natuurlijk alweer een poos geleden. Ik vrees dan ook dat het op persoonlijk vlak nog niet erg soepel gaat, dat is vreselijk.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 10:02

Ik heb ook sieraden van paardenring. Het is heel mooi en super sterk, maar de communicatie laat wel te wensen over. Ik heb in 2021 besteld, maar kreeg geen contact meer over wanneer ze zou gaan verzenden. Ik was dus ook erg bang dat ze niet zouden komen, maar uiteindelijk toch gewoon ontvangen.

Het sieraad is niet helemaal gemaakt zoals de bestelling was, maar alsnog erg mooi geworden!