Ervaring paardenring.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 21:59

Dat ziet er inderdaad niet uit. Ik was ook niet zo tevreden over mijn hanger, maar het haar was wel netjes verwerkt erin.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 12:04

Wauw, dat is afgrijselijk, ik zou er echt wel over mailen.

Als ik dit zie ga ik niet nog eens bestellen..

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:54

Ik heb zaterdag uiteindelijk toch maar gemaild. En vanmorgen nog eens...
Mail terug dat ze het vlechtje rechts wel wilt vervangen.
Maar eigenlijk is het geheel lelijk en is dat dus niet de oplossing.
Dus maar weer gemaild...
Inmiddels was het gister ook de sterfdag van mijn moeder, dus ik heb echt alle begrip voor de situatie, maar ze had beter een maand eerder contact kunnen zoeken. Dan had ik gezegd, maak het later in betere tijden en dus netjes of betaal alles terug en stuur alles terug.
Nu zit ik met dit probleem, want ja wat is nu fair.
Hard zeggen, ik wil mijn geld terug en daarmee basta... ze zit in een rotsituatie. Maar eigenlijk wil ik het ook niet meer opsturen om het iets beter te laten maken, want dan nog os het niet de kwaliteit die ze normaal levert en waar ik dus "recht" op heb...

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:59

Eerlijk aangeven dat je een heel nieuw sieraad verwacht, of het geld terug (en dat ze dan uiteraard het sieraad terug kan hebben)

Ze moet toch zelf ook inzien dat dit niet de kwaliteit is die ze zou moeten leveren.... Ik bedoel, het is niet zo dat je maar een tientje betaalt en dus eigenlijk niks kan verwachten.

Volgende stap zou voor mij een mooie recentie op Facebook en Google zijn als ze het niet netjes oplost.

Sanet

Berichten: 7945
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:05

Ik vind het echt wel super oliebol voor je. Maar hier was ik ook echt niet blij mee geweest. Ik snap in alle eerlijkheid ook niet zo goed wat het idee was met het zo opsturen?
En al die krassen erop ook al…

Lavitabella

Berichten: 1709
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:22

Hier is het 'opgelost'. Na meerdere keren mailen heb ik mijn bestelling geannuleerd. Hierop kwam vrijwel meteen reactie. Ik wacht al sinds midden oktober en toen ze zei dat het kwijt geraakt is bij de post kwam er ook niet echt snelle actie van haar kant. Ik heb gezegd dat ik geen oplossing hoefde want ik had een ring besteld met haren van 2 paarden erin. Dit kon ze dus niet meer waarmaken.

Ik heb mijn geld terug van mijn bestelde ring. Helaas ben ik de enigste haren van mijn overleden paard wel kwijt. Deze zaten in een ring door haar gemaakt heel wat jaren geleden en die heb ik mee opgestuurd. Deze ring is dus helemaal weg. Hier baal ik ontzettend van, ik had liever geen geld terug gehad en die ring wel... -O- Kortom geld terug, maar echt een nare nasmaak..

Sambam

Berichten: 53
Geregistreerd: 16-05-16
Woonplaats: in een gat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:20

Hoe rot de situatie ook is, het is en blijft háár verantwoordelijkheid om de kwaliteit af te leveren die haar klanten van zo'n sieraad mogen verwachten. De foto van hier boven vind ik dan ook echt niet ok...

En inderdaad, als er privé omstandigheden spelen waardoor het allemaal even niet zo soepel verloopt kan iedereen daar wel begrip voor opbrengen, maar zorg dan wél dat je dit netjes communiceert en de bestellingen die je hebt in ieder geval netjes afwerkt. Ook als dit zou betekenen dat je dan wat minder bestellingen aan kunt nemen...

Heb het wel te doen met iedereen die hierdoor hun laatste haren/aandenken zijn kwijtgeraakt :knuffel:

Sanet

Berichten: 7945
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:27

Ja, dat is echt wel super super oliebol dat dat nu kwijt is. Daar zou ik echt wel heel erg verdrietig om zijn. Zeker ook omdat het hele idee was dat je het bij je kon houden.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:18

Inmiddels alles retour gestuurd en ga ik maar wéér afwachten hoe ze dit op gaat lossen... zodra ik meer weet of terug heb, zal ik het weer delen...

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 16:28

Vandaag heb ik mijn hanger opnieuw ontvangen, gelukkig nu veel beter dan de 1e keer!
Afbeelding