stalling omgeving austerlitz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

stalling omgeving austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-19 14:13

Hopelijk dit jaar en anders in de toekomst. willen mijn vriend en ik naar austerlitz verhuizen. Dus ik ben mij rustig aan het orienteeren naar stallingen in deze omgeving.

Mijn haf staat nu op een super fijne stal. En hoeft daar niet weg. Ook niet als ik in auterlitz zou wonen. Maar misschien vind ik iets in de buurt wat alsnog aan mijn eisen voldoet. Enige nadeel van deze stal is dat ik 15/20 min moet stappen door een drukke wijk om in het bos/heide te komen waar de ruiterroutes dwars door een hondenlosloop gebied is. Mijn oudere haf is verkeersmak en hondmak.

Maar over paar jaar komt mijn veulen uit de opfok, en dan is een stal wat dichter bij t bos en iets minder last van honden wel wat fijner.. En anders moet hij ook maar aan leren wennen. haha

oke mijn eisen

liefst een paddock paradise, hitacief, uitloopstal waar voorijzers is toegestaan. (hoef geen discussie over wel of geen ijzers, hij heeft speciaal beslag ivm atrose)

goede buitenbak wat ook met slechtweer te rijden is (heb het niet over sneeuw,bevroren bakken daar doe je weinig aan)
binnenbak is een pre
paar uurtjes op het land. of niet op het land. (ik wil niet meer 24/7 op het land)
onbeperkt hooi of via een hitactief systeem elke uur wat eten.
eigen instructrice/hoefsmid/ en dierenarts
goede buitenrit mogenlijkheden.


prijs max 350€ per maand.


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:50

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

mvdbijl

Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: stalling omgeving austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:55

Austerlitz heeft een manege met pensionstal maar je zou ook in Woudenberg kunnen kijken, western stal beau dandy's en anders meer uitwijken richting Zeist/Driebergen/Odijk..

Als je even googled krijg je daar de stallen wel van te zien.

Zelf hebben we ruim 15 jaar op de burghoeve gestaan, onze oudste pony staat daar nog steeds.
Ze hebben er voldoende weidegang, in de winter maanden paddocks, 3 maal daags te eten maar met een hooinet daarbij komen ze daar zeker goed rond mee.

Stal Scharweijde ligt ook om de hoek maar is boven je budget denk ik.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: stalling omgeving austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:47



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ingvdh, KiraTiento, Stormboots en 13 bezoekers