Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-14 10:38

Hallo,

Wie heeft er ervaring met Anja van de Wetland-Horses.
Woensdag ga ik daar een paardje bekijken en evt kopen nu was mijn vraag of er mensen zijn die daar ook een paard hebben gekocht en wat hun ervaring daarvan is.

Door de telefoon klinkt ze erg leuk en opgewekt. *D

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Groetjes Masja


Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-14 09:30

Niemand?

linda_arnold
Berichten: 3326
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Ootmarsum

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:32

Geen ervaring uit eerste hand. PB moyra is, zij heeft meerdere keren zaken gedaan met Anja.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:39

Netzoals bij iedere handelsstal is het aanbod (en kwaliteit) wisselend. Meerdere keren gaan kijken als een paard je aanstaat. En laten keuren als je een paard ophet oog hebt.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

_Mikey_
Berichten: 563
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: midden in 't Groene Hart

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:42

Absoluut laten keuren. Geen 1e hand ervaring hier. Maar dubieuze aankopen gezien uit die hoek.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 10:31

Hier ook niet zelf ervaring maar wel uit verschillende hoeken verhalen gehoord.
Is ook een handelaar en zoals gezegd kijk goed uit!
Zie dat ze veel in tinkers doet

Vaak zijn tinkers (zie dat je daar naar op zoek bent) niet wat het lijkt!

Voor verdere info over verhalen doe maar een PB-tje

Zorg dat je een tinker koopt waar je het hele verhaal van weet!
Tinkers uit Ierland/Engeland hebben vaak trauma's van het zadelmak maken en het vervoer naar Nederland!
Dus het mooist is een tinker, geboren en getogen in Nederland!

Veel succes met de zoektocht

Eline_88
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:28

Hallo,

Een late reactie maar wij hebben ervaring met Anja van Wetland Horses, helaas voor ons niet positief. Mocht je nog iets willen weten dan hoorik het graag...

Groetjes eline

Riffiexrif
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:35

Momenteel heeft ze een tinker te koop staan. Alle gegevens uit de advertentie kloppen gewoon niet. Er stond in de advertentie dat de pony 143 zou zijn en geschikt voor een beginner. Pony was denk rond de 136 en was alleen maar zenuwachtig aan het draaien. Er stond in de advertentie staat niet op ijzers helaas pony stond op ijzers. Ook stond er geen exceem pony had duidelijk een afgeschuurde staart waarop ik als excuus kreeg dat dat niet kon en hij altijd in het land staat en dat net in de 5 min dat ze hem binnen gezet hadden had afgeschuurd. Ze hebben ons nog 3 andere pony's laten zien allemaal te mager, vol met schuur plekken. Nee was een leuk verkooppraatje maar niks van alles wat er in de advertentie stond klopte. Zonde van de rit.

Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 08:41

Riffiexrif schreef:
Momenteel heeft ze een tinker te koop staan. Alle gegevens uit de advertentie kloppen gewoon niet. Er stond in de advertentie dat de pony 143 zou zijn en geschikt voor een beginner. Pony was denk rond de 136 en was alleen maar zenuwachtig aan het draaien. Er stond in de advertentie staat niet op ijzers helaas pony stond op ijzers. Ook stond er geen exceem pony had duidelijk een afgeschuurde staart waarop ik als excuus kreeg dat dat niet kon en hij altijd in het land staat en dat net in de 5 min dat ze hem binnen gezet hadden had afgeschuurd. Ze hebben ons nog 3 andere pony's laten zien allemaal te mager, vol met schuur plekken. Nee was een leuk verkooppraatje maar niks van alles wat er in de advertentie stond klopte. Zonde van de rit.

Klopt! Die pony die ik had meegenomen was ook 1 ellende en terug nemen deed ze moeilijk over! Ook omdat ik deze advertentie had neergezet en de pony uit eindelijk op marktplaats had gezet!

moyra

Berichten: 9654
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:54

Ieder woord uit haar mond is gelogen, zelfs bij pony's voor een 7 jarige.
Ik vind het heel erg dat zelfs bij kleine kinderen ze over lijken gaat voor een beetje geld,bah.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:56

Als je een Tinker zoekt, stal Roseboom is leuk :)

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 10:09

antje_vip schreef:
Als je een Tinker zoekt, stal Roseboom is leuk :)


Ik ben al voor zien van enorm lieve ponys

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:44

O haha, had niet gezien dat dit zo'n oud topic was :=

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Ervaring met Anja van Wetland-Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:48

Ellende!! Eigen ervaring!! Geld wel terug gekregen..ze kon ook niet anders!

Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 18:53

pol1 schreef:
Ellende!! Eigen ervaring!! Geld wel terug gekregen..ze kon ook niet anders!


Hopelijk kan ik door deze topic de mensen waarschuwen

Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 18:53

antje_vip schreef:
O haha, had niet gezien dat dit zo'n oud topic was :=



Geeft niet mss kan je mensen zo toch waarschuwen

Dat ze dit lezen

Riffiexrif
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:45

Het kan andere mensen een ritje en geld besparen. Vandaar dat ik ook reageerde. De verkoop praat van haar medewerkster was leuk. Zeker over het schuren maar dat kan je misschien doen aan een leek maar niet aan mij. Nee ik was dr binnen 2 minuten uitgekeken. We gingen voor mijn vriendin voor een beginners pony kijken en zijn zaterdag een rondje wezen doen. Ik heb nog nooit zoveel ellendige handelaren bij elkaar gezien. Uiteindelijk de laatste pony bij een particulier geslaagd. Dat was wel echt wat er in de advertentie stond. Bij wetland wilde ze perse een pony slijten ik heb dr 3 gezien daar al had ik het bij pony nr 1 al gehad en alle 3 vol met schuur plekken, te mager gewoon niet zoals de advertentie beschreef. En deze pony moest ook voor een 12 jarige worden. Daar was deze te zenuwelijerig voor excuus was dat ze normaal met de groep mee naar binnen ging en nu alleen. Ze zou volgend de advertentie waar ik een screenshot van heb niet op ijzers staan en geen exceem hebben, geschikt zijn voor een beginner of zorg boerderij. Van de zenuwen gleed de pony tot 5 keer aantoe uit over de gladde ijzers. Op de vraag waarom heeft ze ijzers dat had ze al terwijl ik de advertentie nog eens goed bekeken heb op de foto's geen ijzers te zien dus die waren er daar onder geslagen. Dat wekt al argwaan. Toen bij de staart aangekomen een echte mooie flinke schuurplek maar dat was binnen de 3 minuten dat ze op stal stond gebeurt. En over de maat nog maar te zwijgen ik had eigenlijk de maatstok erbij moeten houden want zelfs met de ijzers onder kwam ze bij lange na niet aan de 143 die verteld werd.

Rosalie2009
Berichten: 21
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 11:03

Riffiexrif schreef:
Het kan andere mensen een ritje en geld besparen. Vandaar dat ik ook reageerde. De verkoop praat van haar medewerkster was leuk. Zeker over het schuren maar dat kan je misschien doen aan een leek maar niet aan mij. Nee ik was dr binnen 2 minuten uitgekeken. We gingen voor mijn vriendin voor een beginners pony kijken en zijn zaterdag een rondje wezen doen. Ik heb nog nooit zoveel ellendige handelaren bij elkaar gezien. Uiteindelijk de laatste pony bij een particulier geslaagd. Dat was wel echt wat er in de advertentie stond. Bij wetland wilde ze perse een pony slijten ik heb dr 3 gezien daar al had ik het bij pony nr 1 al gehad en alle 3 vol met schuur plekken, te mager gewoon niet zoals de advertentie beschreef. En deze pony moest ook voor een 12 jarige worden. Daar was deze te zenuwelijerig voor excuus was dat ze normaal met de groep mee naar binnen ging en nu alleen. Ze zou volgend de advertentie waar ik een screenshot van heb niet op ijzers staan en geen exceem hebben, geschikt zijn voor een beginner of zorg boerderij. Van de zenuwen gleed de pony tot 5 keer aantoe uit over de gladde ijzers. Op de vraag waarom heeft ze ijzers dat had ze al terwijl ik de advertentie nog eens goed bekeken heb op de foto's geen ijzers te zien dus die waren er daar onder geslagen. Dat wekt al argwaan. Toen bij de staart aangekomen een echte mooie flinke schuurplek maar dat was binnen de 3 minuten dat ze op stal stond gebeurt. En over de maat nog maar te zwijgen ik had eigenlijk de maatstok erbij moeten houden want zelfs met de ijzers onder kwam ze bij lange na niet aan de 143 die verteld werd.
verschrikkelijk! De pony van mij was ook veel te klein! En kon uit eindelijk ook niet alleen naar buiten! Andere tinkers stonden buiten vast en te stampen!! Waar ik een proefrit op deed daar zou ook een gehadicapt meisje op rijden.... ik had hem wel naar huis genomen maar dat kwam ook omdat 2 kids mee had... en dat vond ik ook zielig stom achteraf.... maar heb de pony eerlijk kunnen verkopen!!

Riffiexrif
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:53

Rosalie2009 schreef:
Riffiexrif schreef:
Het kan andere mensen een ritje en geld besparen. Vandaar dat ik ook reageerde. De verkoop praat van haar medewerkster was leuk. Zeker over het schuren maar dat kan je misschien doen aan een leek maar niet aan mij. Nee ik was dr binnen 2 minuten uitgekeken. We gingen voor mijn vriendin voor een beginners pony kijken en zijn zaterdag een rondje wezen doen. Ik heb nog nooit zoveel ellendige handelaren bij elkaar gezien. Uiteindelijk de laatste pony bij een particulier geslaagd. Dat was wel echt wat er in de advertentie stond. Bij wetland wilde ze perse een pony slijten ik heb dr 3 gezien daar al had ik het bij pony nr 1 al gehad en alle 3 vol met schuur plekken, te mager gewoon niet zoals de advertentie beschreef. En deze pony moest ook voor een 12 jarige worden. Daar was deze te zenuwelijerig voor excuus was dat ze normaal met de groep mee naar binnen ging en nu alleen. Ze zou volgend de advertentie waar ik een screenshot van heb niet op ijzers staan en geen exceem hebben, geschikt zijn voor een beginner of zorg boerderij. Van de zenuwen gleed de pony tot 5 keer aantoe uit over de gladde ijzers. Op de vraag waarom heeft ze ijzers dat had ze al terwijl ik de advertentie nog eens goed bekeken heb op de foto's geen ijzers te zien dus die waren er daar onder geslagen. Dat wekt al argwaan. Toen bij de staart aangekomen een echte mooie flinke schuurplek maar dat was binnen de 3 minuten dat ze op stal stond gebeurt. En over de maat nog maar te zwijgen ik had eigenlijk de maatstok erbij moeten houden want zelfs met de ijzers onder kwam ze bij lange na niet aan de 143 die verteld werd.
verschrikkelijk! De pony van mij was ook veel te klein! En kon uit eindelijk ook niet alleen naar buiten! Andere tinkers stonden buiten vast en te stampen!! Waar ik een proefrit op deed daar zou ook een gehadicapt meisje op rijden.... ik had hem wel naar huis genomen maar dat kwam ook omdat 2 kids mee had... en dat vond ik ook zielig stom achteraf.... maar heb de pony eerlijk kunnen verkopen!!

Gelukkig dat je hem nog eerlijk hebt kunnen verkopen. Maar het is triest dat het nog steeds zo gaat in de paardenhandel.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 22:31

Wij waren daar ruim 4 jr geleden voor een pony voor ons dochtertje van toen 7.. een hele leuke had ze toen staan! Afijn dochtertje verliefd en wij ook! Ze had 1 klein plekje achter haar oor ( er naar gevraagd, was een oud wondje volgens anja).. na een aantal wkn (2) werd dr huid daar bobbelig..bleek een actieve sarcoid!! Ik nog met koortslippencreme aan de gang toen ik me binnen 6 wkn bedacht dat dit toch echt niet de bedoeling kon zijn van net een nieuwe pony..pony opgeladen en geld terug geƫist!!
Dikke tranen bij dochtertje!! Klote Anja dat je dit kids aan doet!!!

Ennaid
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:52

Ik heb ook ervaring . In 2014 / 2015 . De situatie is wel opgelost , maar zit nog wel met wat vragen . Paard gekocht , bleek verhaal aan te zitten , na paar maanden terug genomen . Paard bleek afgekeurd . Mochten er mensen zijn die weten welke paarden er nog staan of die er rijden zou ik graag even contact hebben .

Omdat ik niet zeker ben van opzet wil ik niet teveel info hier neerzetten maar de situatie van toen houd me bezig en ik zou graag weten hoe het met het paard van toen is afgelopen . Natuurlijk heb ik dit ook gevraagd , maar tot nu toe geen reactie of info gekregen .

Paard dient echt niet meer om erop te rijden , kan door de pijn die ze ervaart gedrag laten zien . Was een erg lief paard in omgang , dat zeker . Wel bijzonder gedrag op wei en ronduit link met trailerladen

Riffiexrif
Berichten: 25
Geregistreerd: 16-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:33

Ennaid schreef:
Ik heb ook ervaring . In 2014 / 2015 . De situatie is wel opgelost , maar zit nog wel met wat vragen . Paard gekocht , bleek verhaal aan te zitten , na paar maanden terug genomen . Paard bleek afgekeurd . Mochten er mensen zijn die weten welke paarden er nog staan of die er rijden zou ik graag even contact hebben .

Omdat ik niet zeker ben van opzet wil ik niet teveel info hier neerzetten maar de situatie van toen houd me bezig en ik zou graag weten hoe het met het paard van toen is afgelopen . Natuurlijk heb ik dit ook gevraagd , maar tot nu toe geen reactie of info gekregen .

Paard dient echt niet meer om erop te rijden , kan door de pijn die ze ervaart gedrag laten zien . Was een erg lief paard in omgang , dat zeker . Wel bijzonder gedrag op wei en ronduit link met trailerladen

Ik ben bang dat je die info ook niet meer gaat krijgen. En ben ook eerlijk gezegd enigszins sceptisch of er geen bewuste opzet in het spel was. Ze heeft ons echt geprobeerd een tinker te verkopen die gewoon echt niet goed was en daar gaven ze een leuk verkoop praatje aan. Ze hebben ons nog een ander stel paarden laten zien wat er allemaal slecht gevoed uitzag manen afgescheurd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Naar mijn idee weet je dan echt wel wat je verkoopt.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 21:32

Ennaid schreef:
Ik heb ook ervaring . In 2014 / 2015 . De situatie is wel opgelost , maar zit nog wel met wat vragen . Paard gekocht , bleek verhaal aan te zitten , na paar maanden terug genomen . Paard bleek afgekeurd . Mochten er mensen zijn die weten welke paarden er nog staan of die er rijden zou ik graag even contact hebben .

Omdat ik niet zeker ben van opzet wil ik niet teveel info hier neerzetten maar de situatie van toen houd me bezig en ik zou graag weten hoe het met het paard van toen is afgelopen . Natuurlijk heb ik dit ook gevraagd , maar tot nu toe geen reactie of info gekregen .

Paard dient echt niet meer om erop te rijden , kan door de pijn die ze ervaart gedrag laten zien . Was een erg lief paard in omgang , dat zeker . Wel bijzonder gedrag op wei en ronduit link met trailerladen


Mag ik vragen om wat voor paard dat ging?

Onze 2 bonte d-E ponys zijn naar anja toe gegaan in 2013, wegens prive 'omstandigheden'.

Mag ook in pb.

Every accomplishment starts with the decision to try.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FrNo en 15 bezoekers