Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pilaf
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-11-18

Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-18 01:15

Omdat ik verhuisplannen heb richting Tiel, ben ik op zoek naar een fijne plek voor mijn 2 paarden.
Ik kan vrij weinig vinden op het gebied van pensionstalling dus ik zou hier graag hulp bij hebben van mensen die uit die omgeving komen. Ik woon nu namelijk in de Noordoostpolder.

Eisen zijn dat de paarden overdag buiten komen en er moet een rijbaan aanwezig zijn met goede bodem. Binnen of buiten maakt mij niet uit. Budget liefst rond de € 225 .
Wie heeft er een gouden tip?????


mooney

Berichten: 7763
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 06:36

In welke straal rondom Tiel zoek je? Ik ben weinig stallen tegen gekomen die aan mijn wensen voldoen. Het is vaak of s winters binnen (jaarrond buiten altijd extra goed navragen, soms is dat een uurtje op een postzegel in de winter) of ruwvoergift is niet naar mijn wens.
Ik heb uiteindelijk mijn wens voor een bak opgegeven en nu heb ik een plek waar aan mijn welzijnseisen wordt voldaan. Wij zitten alleen vol, dus daar heb je sowieso niets aan.

De betere stallen kom je sowieso viavia tegen, dus hopelijk weet een andere bokker wat voor je.


Lienepien95

Berichten: 817
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Re: Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 07:15

Er zit in Kapel Avezaath een stalling die misschien aan je eisen voldoet. Ik zal even kijken of er plek is en hem dan naar je doorsturen.
Plekken met binnenbak zijn vaak veel duurder. Manege hier in de buurt betaal je 350 per maand.. (en staan ze weinig buiten).
Mijn plekje is perfect, 24/7 schuilstal+paddock en weides, maar helaas geen plek.

Pilaf
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-11-18

Re: Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-18 07:54

Ik heb mijn paarden sowieso in de nacht graag op stal dus 24/7 hoeft voor mij niet. Binnenbak is inderdaad vaak duurder en een manege zoek ik mede daarom dan ook niet.
Hoop op iets viavia inderdaad omdat ik ook niet even om de hoek woon om even van deur tot deur te gaan en te vragen waar en of men plek heeft.

De straal rondom tiel wil ik we binnen rondom de 15 minuten autorijden hebben mits het echt een fijne stal is. Liefst natuurlijk te fietsen, maar voor een goede plek heb ik wat over.
Ik sta nu heel vervelend, maar dichtbij dus kan ik veel zelf doen, maar dat is niet echt wat ik zoek. Mensen zijn ook belangrijk.

Lienepien95, als je zou willen informeren in Kapel Avezaath, zou ik dat echt TOP!!! vinden.

Lienepien95

Berichten: 817
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:38

Ze hebben helaas geen plek meer.. er is wel een stal in Zoelen die laatst nog plek had. Die hebben ook een advertentie op marktplaats staan! Weet alleen de prijzen helaas niet, maar dat zou je kunnen vragen.
Laatst bijgewerkt door Lienepien95 op 07-11-18 08:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Pilaf
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-11-18

Re: Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-18 08:39

Dank voor het navragen. Die in Zoelen heb ik via marktplaats op gereageerd en wacht nog even op antwoord.
Bedankt voor je moeite en het meedenken

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:42

Je vraag staat nu op [FZ] Forumzaken, dat is het onderdeel voor vragen over Bokt zelf. Ik verplaats je topic naar [ED] Ervaringen en Diensten, daar past deze vraag beter en krijg je waarschijnlijk meer antwoorden.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Tinklinger

Berichten: 209
Geregistreerd: 07-10-15

Re: Help, Stalling omgeving Tiel gezocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:00

Goedemorgen, Je zou ook nog kunnen informeren in Asch bij van Zanten en een andere optie is in Echteld bij Passie voor Dressuur.

You see a horse with your eyes ... BUT ... You feel a horse with your soul

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:53

Mag ik vragen op welke stal je nu staat? Mag in pb natuurlijk....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, DotBot, StormMilagro en 11 bezoekers