Hooymans trailers... Ervaringen gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CamillaR
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-09-18

Hooymans trailers... Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 10:33

Gister ben ik gaan kijken voor een 1,5 paards Henra trailer bij Hooymans trailers in Velddriel. De trailer heeft een nieuwe bodem en nieuwe wanden en kwam dan ook erg netjes over ondanks dat hij tweedehands is. Ik ben dan ook van plan om de trailer woensdag te kopen en mee te nemen.
Nu was ik voor de zekerheid toch nog op zoek gegaan naar recensies over Hooymans trailers en ik kon maar twee recensie vinden, twee erg negatieve recensie hier op bokt.
Nu hoop ik dat er ook mensen zijn met positieve ervaringen bij Hooymans trailers in Velddriel. Laat alsjeblieft je ervaring erover hierachter.

Dankjewel!

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:36

Je kunt ook de trailer eerst nog bij een erkend Bovag bedrijf laten keuren / inspecteren en kijken waar ze mee komen. Aan de hand daarvan een beslissing nemen.

Horsy83
Berichten: 291
Geregistreerd: 22-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:59

Inderdaad gewoon laten keuren. Ik heb mijn trailer van een zeer gerenomeerd bedrijf. Maar ik ben absoluut niet te spreken over de service (zeg maar geen service). Ik zou het bedrijf ook nooit aanbevelen. Dus mij zien ze daar niet meer terwijl hij toch heel veel trailers per jaar omzet. Ervaringen zijn persoonlijk.

CamillaR
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 14:42

ElCamino schreef:
Je kunt ook de trailer eerst nog bij een erkend Bovag bedrijf laten keuren / inspecteren en kijken waar ze mee komen. Aan de hand daarvan een beslissing nemen.


Heb je toevallig enig idee hoeveel dit mij zou kosten?

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Hooymans trailers... HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:19

Geen idee, gewone onderhouds inspectie denk €100 -€200 of zo??? Alleen kijken en niets vervangen ....maar je moet gewoon eens rondbellen.
succes

muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: Hooymans trailers... HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:45

Ik raad je ernstig aan om de trailer door een ander bedrijf Bovag te laten keuren, voordat!!! je hem definitief koopt. Ik ben zo stom geweest om dit niet te doen. Ik heb een levensgevaarlijke trailer gekocht achteraf, en ondanks de garantie ben ik niet goed verder geholpen. Reparatie maar half uitgevoerd, en vervolgens nog dik bedreigd ook toen ik hier wat van zei. Zelfs de dealer waar ik de trailer erna heen heb gebracht (en voor de keuring had gebracht) is echt enorm bedreigd, zelfs maanden later nog... Ik heb echt enorm veel kosten gehad om de trailer weer veilig te krijgen.

CamillaR
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 09:37

muppetmayo schreef:
Ik raad je ernstig aan om de trailer door een ander bedrijf Bovag te laten keuren, voordat!!! je hem definitief koopt. Ik ben zo stom geweest om dit niet te doen. Ik heb een levensgevaarlijke trailer gekocht achteraf, en ondanks de garantie ben ik niet goed verder geholpen. Reparatie maar half uitgevoerd, en vervolgens nog dik bedreigd ook toen ik hier wat van zei. Zelfs de dealer waar ik de trailer erna heen heb gebracht (en voor de keuring had gebracht) is echt enorm bedreigd, zelfs maanden later nog... Ik heb echt enorm veel kosten gehad om de trailer weer veilig te krijgen.


Heeft u deze trailer bij hooymans trailers gekocht?

muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:50

CamillaR schreef:
muppetmayo schreef:
Ik raad je ernstig aan om de trailer door een ander bedrijf Bovag te laten keuren, voordat!!! je hem definitief koopt. Ik ben zo stom geweest om dit niet te doen. Ik heb een levensgevaarlijke trailer gekocht achteraf, en ondanks de garantie ben ik niet goed verder geholpen. Reparatie maar half uitgevoerd, en vervolgens nog dik bedreigd ook toen ik hier wat van zei. Zelfs de dealer waar ik de trailer erna heen heb gebracht (en voor de keuring had gebracht) is echt enorm bedreigd, zelfs maanden later nog... Ik heb echt enorm veel kosten gehad om de trailer weer veilig te krijgen.


Heeft u deze trailer bij hooymans trailers gekocht?


Ja dit was bij Hooymans, vandaar mijn waarschuwing.

CamillaR
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 12:02

muppetmayo schreef:
Ja dit was bij Hooymans, vandaar mijn waarschuwing.
[/quote]

Bedankt, ik ga hem laten keuren :)

CamillaR
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-18 12:42

Ik heb de trailer gekocht bij Hooymans trailer en ben erg positief over de service en de kwaliteit!

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Re: Hooymans trailers... HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:25

Komt mijn trailer ook vandaan. Super service!

martinev

Berichten: 2585
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:29

Een van die slechte recensies is van mij, ik ben echt enorm opgelicht en daarbij vreselijk slecht behandeld. De trailer die ik heb gekocht bleek een schadetrailer te zijn, veel ouder dan hij op de papieren was en echt gevaarlijk om mee op pad te gaan... Er is dan ook aangifte gedaan tegen het bedrijf en ik was niet de enige...

Edit: Oh, zie dat je de trailer gekocht hebt, fijn dat het goed is gegaan, maar ook zeker goed dat je voorzichtig was!
Laatst bijgewerkt door martinev op 07-11-18 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

martinev

Berichten: 2585
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:30

muppetmayo schreef:
Ik raad je ernstig aan om de trailer door een ander bedrijf Bovag te laten keuren, voordat!!! je hem definitief koopt. Ik ben zo stom geweest om dit niet te doen. Ik heb een levensgevaarlijke trailer gekocht achteraf, en ondanks de garantie ben ik niet goed verder geholpen. Reparatie maar half uitgevoerd, en vervolgens nog dik bedreigd ook toen ik hier wat van zei. Zelfs de dealer waar ik de trailer erna heen heb gebracht (en voor de keuring had gebracht) is echt enorm bedreigd, zelfs maanden later nog... Ik heb echt enorm veel kosten gehad om de trailer weer veilig te krijgen.


Dat bedreigen is overigens zeer herkenbaar!