Gezocht: iemand die mijn Tinker wil scheren (Warmond)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Gezocht: iemand die mijn Tinker wil scheren (Warmond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-18 14:36

Hallo allemaal,

Sinds iets meer dan twee maanden heb ik mijn eerste eigen paard. Het is een Tinker ruin, genaamd Daan, van 12 jaar oud. Hij zit inmiddels al zo dik in zijn wintervacht dat ik hem graag zou scheren. Zelf heb ik er alleen totaal geen ervaring mee, dus vandaar dat ik op zoek ben naar iemand met wat meer ervaring die hem zou willen scheren, uiteraard tegen vergoeding. Ik heb geen scheerapparaat dus het zou helemaal handig zijn als je er zelf eentje hebt die je kan gebruiken. Daan is super braaf met scheren, valt eerder in slaap dan dat hij het eng vindt. Mocht er dus iemand zijn die hem zou willen scheren, dan hoor ik het graag! Het liefst ook op korte termijn. Hij staat in Warmond en reiskosten vergoeding valt natuurlijk ook te bespreken.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lisa

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Gezocht: iemand die mijn Tinker wil scheren (Warmond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 14:54

Wellicht kun je eens op de Bokt Markt kijken bij diensten -> scheren/ toiletteren. Hier staan een heleboel mensen die wel paarden willen scheren. En mocht daar onverhoopt niet iemand bij staan voor jou, dan kun je daar ook zelf nog je advertentie posten.

Hoop voor jou en Daan dat iemand je kan en wil helpen!

L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-18 15:02

JPitty schreef:
Wellicht kun je eens op de Bokt Markt kijken bij diensten -> scheren/ toiletteren. Hier staan een heleboel mensen die wel paarden willen scheren. En mocht daar onverhoopt niet iemand bij staan voor jou, dan kun je daar ook zelf nog je advertentie posten.

Hoop voor jou en Daan dat iemand je kan en wil helpen!


Bedankt voor je berichtje! Ik heb even gekeken op de Bokt Markt, maar helaas is er niemand in de buurt die op redelijk korte termijn kan. Ik zal m'n oproep daar ook nog even neerzetten, bedankt voor de tip :)