Instructie Ermelo & omgeving

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Instructie Ermelo & omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-18 13:15

Ik ben opzoek naar een dressuur instructeur in de omgeving Ermelo.

Ik ben fanatiek eventer/springruiter en heb een jong paard (3,5) die nog niet zo lang geleden is ingereden. Ik ben dus opzoek naar instructie die mijn kan helpen bij de opleiding van mijn paard maar niet bang is om na 20 minuten te zeggen dat het wel genoeg is voor vandaag, of juist wat extra stap werk oppakt in de les. Dus iemand die ook goed omgaat met het dierwelzijn.

Een instructeurs diploma is voor mij minder belangrijk. Waar ik naar opzoek ben is iemand die in de wedstrijdsport actief is en dus weet waar een jury naar kijkt.

Ik ben best bereid een eindje te reizen maar kan ook instructie aan huis ontvangen. Dit heeft wel de voorkeur.

T.z.t ben ik ook opzoek naar springinstructie. Ik heb wel al een aantal mensen op het oog maar ben er nog niet helemaal over uit. Dus ook deze zijn welkom :)


davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Instructie Ermelo & omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-18 08:05

Niemand?

Chapeau1989
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-02-18
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Instructie Ermelo & omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:04

Ik kom 1x in de maand in Putten en zou dan ook best bij jou in Ermelo willen komen, maar weet niet of je daar dan voldoende aan hebt.
Je vind meer informatie over mij op mijn website www.chapeauequitation.nl
Groetjes Irene

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:34

Ik rijd nog amper, maar als ik rijd dan les ik met mijn groene ruin bij Maribelle Wientjes. Die houdt er rekening mee dat we niet vaak rijden en dus ook niet teveel kunnen vragen omdat het best kan zijn dat hij daarna weer een week of wat stil staat. Fijne meid, echt eerlijk naar het paard toe.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-18 07:37

Chapeau1989 schreef:
Ik kom 1x in de maand in Putten en zou dan ook best bij jou in Ermelo willen komen, maar weet niet of je daar dan voldoende aan hebt.
Je vind meer informatie over mij op mijn website http://www.chapeauequitation.nl
Groetjes Irene


Bedankt voor je reactie. 1 keer in de maand is voor mij inderdaad niet helemaal voldoende op dit moment.
Ik hou je in gedachte voor als we wat verder zijn in onze trainingen :)


Anoeska27 schreef:
Ik rijd nog amper, maar als ik rijd dan les ik met mijn groene ruin bij Maribelle Wientjes. Die houdt er rekening mee dat we niet vaak rijden en dus ook niet teveel kunnen vragen omdat het best kan zijn dat hij daarna weer een week of wat stil staat. Fijne meid, echt eerlijk naar het paard toe.


Bedankt voor de tip!

Esss

Berichten: 381
Geregistreerd: 26-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:43

Misschien Bianca Lodeweegs eens contacten? Heb ik altijd les van gehad toen ik nog bij de club reed, vond haar heel fijn lesgeven.

Ze woont in Uddel maar komt overal op de Veluwe. Dit is haar website: www.joy4horses.nl

...Klein maar fijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 18 bezoekers