Stalling almere

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joanne_bb

Berichten: 5
Geregistreerd: 07-09-17

Stalling almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-18 18:03

Hallo allemaal, ik wil langzaam opzoek gaan naar een eigen pony, maar ik heb een probleem: ik woon in Almere-buiten en ik kan geen stalling vinden die een beetje betaalbaar is :( Weet 1 van jullie misschien een goede stalling? Zelf vind ik almeersch hippisch centrum niks, omdat je pony daar amper naar buiten kan. Alvast bedankt voor het meehelpen! Of heeft iemand misschien een stukje land in de buitenvaart?
Laatst bijgewerkt door joanne_bb op 27-06-18 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:06

joanne_bb schreef:
Hallo allemaal, ik wil langzaam opzoek gaan naar een eigen pony, maar ik heb een probleem: ik woon in Almere-buiten en ik kan geen stalling vinden die een beetje betaalbaar is :( Weet 1 van jullie misschien een goede stalling? Zelf vind ik almeersch hippisch centrum niks, omdat je pony daar amper naar buiten kan. Alvast bedankt voor het meehelpen!


Zonnehoeve? Daar rijd ik namelijk en de paarden komen voldoende buiten. Ook genoeg faciliteiten zoals stapmolen, twee binnenbanen en een buitenrijbaan. En anders Almere-Haven, daar krijgen de paarden na een verbouwing een paddock aan hun stal heb ik me laten vertellen.

joanne_bb

Berichten: 5
Geregistreerd: 07-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-18 18:11

immie_horses schreef:
joanne_bb schreef:
Hallo allemaal, ik wil langzaam opzoek gaan naar een eigen pony, maar ik heb een probleem: ik woon in Almere-buiten en ik kan geen stalling vinden die een beetje betaalbaar is :( Weet 1 van jullie misschien een goede stalling? Zelf vind ik almeersch hippisch centrum niks, omdat je pony daar amper naar buiten kan. Alvast bedankt voor het meehelpen!


Zonnehoeve? Daar rijd ik namelijk en de paarden komen voldoende buiten. Ook genoeg faciliteiten zoals stapmolen, twee binnenbanen en een buitenrijbaan. En anders Almere-Haven, daar krijgen de paarden na een verbouwing een paddock aan hun stal heb ik me laten vertellen.


klopt, ik rijd daar ook voor les, maar aangezien mijn ouders me niet elke dag heen en weer willen brengen gaat dat helaas niet en op almere haven ben ik wezen kijken maar was niks voor mij :)

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Stalling almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:12

Wellicht kan je in het kassengebied(buitenvaart) is rond kijken.. genoeg telers die daar stallen aan huis hebben soms ook plek hebben voor een pensionklant

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:13

joanne_bb schreef:
klopt, ik rijd daar ook voor les, maar aangezien mijn ouders me niet elke dag heen en weer willen brengen gaat dat helaas niet en op almere haven ben ik wezen kijken maar was niks voor mij :)


Oh oké. Pampushout misschien? En in Almere-Buiten bij het kassengebied zit volgens mij ook een hele goede stal, ik zal zondag even aan een meisje die bij mij op stal staat vragen hoe die ook alweer heet.

Edit: Hij heet volgens mij Buitenvaart Hoeve, maar kan er weinig informatie over vinden via internet.

joanne_bb

Berichten: 5
Geregistreerd: 07-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-18 18:18

Flevolander schreef:
Wellicht kan je in het kassengebied(buitenvaart) is rond kijken.. genoeg telers die daar stallen aan huis hebben soms ook plek hebben voor een pensionklant

Klopt! daar staat mijn vp nu ook ga daar binnekort maar ff langs fietsen om te kijken of iemand plek heeft *D

immie_horses schreef:
joanne_bb schreef:
klopt, ik rijd daar ook voor les, maar aangezien mijn ouders me niet elke dag heen en weer willen brengen gaat dat helaas niet en op almere haven ben ik wezen kijken maar was niks voor mij :)


Oh oké. Pampushout misschien? En in Almere-Buiten bij het kassengebied zit volgens mij ook een hele goede stal, ik zal zondag even aan een meisje die bij mij op stal staat vragen hoe die ook alweer heet.

Edit: Hij heet volgens mij Buitenvaart Hoeve, maar kan er weinig informatie over vinden via internet.

Is goed reageer maar op dit topic als je meer info weet, bedankt!

Flevolander schreef:
Wellicht kan je in het kassengebied(buitenvaart) is rond kijken.. genoeg telers die daar stallen aan huis hebben soms ook plek hebben voor een pensionklant

Heb je zelf ook je pony in buitenvaart staan?
Laatst bijgewerkt door C_arola op 27-06-18 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:28

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten, je kan hier een link naar je topic plaatsen [VSW] Links naar topics buiten [VSW]

Daarnaast heb ik een aantal berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop.

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 15:16

Mijn pony staat op almeersch hippisch centrum en ze kunnen daar wel de hele dag buiten in de zomer en de winter. Daarnaast kan je zelf een stukje huren voor €33 waar je paard alleen op staat of een weide maatje vinden en gratis op de boswei staan en daar een kudde vormen.