Natural Balance bekapper Jos de Mol en Jan Vogels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Natural Balance bekapper Jos de Mol en Jan Vogels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-18 08:54

Ik ben op zoek naar een andere bekapper.
In het verleden zijn mijn paarden op de natural balance manier bekapt en ik wil daar eigenlijk wel naar terug.

Ik woon in Salland. Heeft iemand ervaring met NB bekappers in deze regio?
Ik kwam o.a. de namen tegen van Jos de Mol en Jan Vogels maar kan weinig info over hen vinden.

Kent iemand deze bekappers en zo ja, hoe zijn de ervaringen met hen?

Je mag me ook info per PB sturen.

Al vast bedankt.

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 09:17

Jos de mol is nog relatief nieuw in het vak vandaar denk ik dat je geen info kunt vinden. Na het vertrek naar het buitenland van mijn eigen geliefde hoefsmid moest ik ook naar een ander over. Ik heb toen een keer of 3 Jos gehad. Jos is een hele fijne man in de omgang naar paarden. Lief, rustig en geduldig. Ik heb een merrie die heel erg gevoelig is en waarbij hele kleine dingetjes een mega effect hebben. Voor mijn merrie bleek hij (waarschijnlijk door net wat te weinig ervaring) helaas het niet te zijn dus ik heb nu Joke Nibbelink. Hoewel hij het voor mijn super gevoelige paard duidelijk niet bleek te zijn vond ik hem als persoon meer dan oké.

branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-18 09:50

pluisje88 schreef:
Jos de mol is nog relatief nieuw in het vak vandaar denk ik dat je geen info kunt vinden. Na het vertrek naar het buitenland van mijn eigen geliefde hoefsmid moest ik ook naar een ander over. Ik heb toen een keer of 3 Jos gehad. Jos is een hele fijne man in de omgang naar paarden. Lief, rustig en geduldig. Ik heb een merrie die heel erg gevoelig is en waarbij hele kleine dingetjes een mega effect hebben. Voor mijn merrie bleek hij (waarschijnlijk door net wat te weinig ervaring) helaas het niet te zijn dus ik heb nu Joke Nibbelink. Hoewel hij het voor mijn super gevoelige paard duidelijk niet bleek te zijn vond ik hem als persoon meer dan oké.


Dat zou dan voor mij een probleem kunnen zijn, want mijn ene paardje is ook zo'n gevoelig type wat bij bijna elke bekapper tot nu toe gevoelig heeft gelopen. Bij een enkeling ging het wel goed.

Joke heeft in het verleden mijn paarden ook gedaan, maar zit nu volgens mij te ver uit de buurt. Helaas.