Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:08

Ik wou ook zeggen Bio manege

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:10

Is wel 380 p maand, maar met de faciliteiten die dr zijn kan t ook echt niet voor minder in de buurt geloof ik. Misschien wel iets minder maar dan is t of heel massaal (zoals henriette hoeve) of mindere faciliteiten. T is maar net wat je wil

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:43

Stal franke heeft 1 stal vrij momenteel. Ik heb het niet gedaan omdat het exc mesten is en aangezien ik niet in de buurt woon dan echt volpension moet hebben.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:57

Hoeveel komen de paarden bij Bio buiten dan?

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:06

Al bij de Oscarhoeve gekeken?

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:02

Sjira schreef:
Hoeveel komen de paarden bij Bio buiten dan?


Volgens mij de hele dag? Alleen 's nachts op stal. Ik weet 't niet zeker en ook geen tijden, ik heb er geen paard en werk ook niet op de manege. Werk op 't vakantie park.

BarbaLala

Berichten: 9607
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:39

leeneliefje schreef:
Westeneg is dat bij burgerszoo. Kan je niet echt fatsoenlijk rijden maar wel lekker vrijheid blijheid met de paarden. De handelsstad is Manege Arnhem /stal van Laar denk ik.
Bio sta ik is heel fijn!!



Die bedoelde ik inderdaad, thanks!

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:01

BarbaLala schreef:
Stal De Sonnenberg in Oosterbeek is er ook nog, al ken je die vast als Oosterbeker zijnde.
Ligt wel een stuk boven je budget (en zou mijn keuze niet zijn gezien het weidebeleid; je kan het beter graspaddocks noemen)), maar wie weet.
En je hebt nog Quadenoord in Bennenkom, De Waterberg in Arnhem, De Maesberg in Arnhem, de stal in Arhem net voor Burgers zoo (ben ff de naam kwijt), de handelstal achter de dierentuin (ook de naam kwijt :+ ), stal Olsmeijer, Manege Bio.

Er zitten vrij veel stallen in de omgeving, maar het ligt erg aan wat je exact zoekt of het past bij wat je voor ogen hebt voor je paarden.


De totaaltuin is vol. Maesberg neemt geen pensionklanten meer aan.. De sonnenberg heb ik gestaan. Daar betaal je 490 euro in de maand, paarden komen weinig buiten.. Hangt er echt vanaf wat je zoekt. Waterberg hebben ze ook geen weide gang, wel een paar paddocks..

Flanel92
Berichten: 28
Geregistreerd: 31-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 23:17

Sure_lee schreef:
Al bij de Oscarhoeve gekeken?


Ja maar helaas niet geschikt. Bedankt voor het meedenken.

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 07:25

Sjira schreef:
Hoeveel komen de paarden bij Bio buiten dan?

Elke dag en als je wil de hele dag. Sterker nog, je paard staat t aantal uren buiten wat je zelf aangeeft. Heel erg luxe! Krijg je als t zo kleinschalig is :)

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 07:41

Stal Loenen in Laag-Soeren. :)
Of is dat te ver?

Ik sta er heel fijn. In overleg kan er eigen voer gegeven worden, paarden staan het hele jaar buiten, je hoeft de weg over te steken en je staat op de Veluwe en aan de overkant zit een rijvereniging met twee binnenbakken.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 07:46

Stal klein vosdal in heelsum. Doet precies aan jouw eisen.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:30

upendo schreef:
Stal Loenen in Laag-Soeren. :)
Of is dat te ver?

Ik sta er heel fijn. In overleg kan er eigen voer gegeven worden, paarden staan het hele jaar buiten, je hoeft de weg over te steken en je staat op de Veluwe en aan de overkant zit een rijvereniging met twee binnenbakken.

Vind ik ook een prachtplek en hele fijne stal!

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:32

Vealosz schreef:
Stal klein vosdal in heelsum. Doet precies aan jouw eisen.

Hier komen de paarden in de winter toch maar een dagdeel buiten?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:33

Dat is waar, maar ze streven naar zo lang mogelijk. Toen ik daar stond stond mijn paard bijna de hele dag buiten.

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 09:54

Vealosz schreef:
Dat is waar, maar ze streven naar zo lang mogelijk. Toen ik daar stond stond mijn paard bijna de hele dag buiten.

Nou ik heb daar ook gestaan met mijn paard en in de winter staan ze inderdaad wel buiten maar d'r is niet veel te eten voor ze. Mijn paard is daar erg schraal geworden helaas. In mei ineens in een meeeega grote wei met mega veel gras, het is niet echt in balans. Mede daarom zijn we ook weg gegaan

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:19

Ik heb daar nooit problemen gehad of ervaart. Ik ben weggegaan omdat ik dichterbij bij huis wou staan maar anders was ik er graag gebleven.

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:14

Vealosz schreef:
Ik heb daar nooit problemen gehad of ervaart. Ik ben weggegaan omdat ik dichterbij bij huis wou staan maar anders was ik er graag gebleven.

Denk dat het maar net aan je paard ligt, ik train vrij intensief en daardoor heeft hij natuurlijk meer nodig dan een paard wat bijvoorbeeld maar 3 x per week loopt ofzo.

Flanel92
Berichten: 28
Geregistreerd: 31-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-18 19:41

Vealosz schreef:
Dat is waar, maar ze streven naar zo lang mogelijk. Toen ik daar stond stond mijn paard bijna de hele dag buiten.


In de winter staan ze buiten zonder eten, en dat wil ik liever niet voor mijn paard. paar uur zonder eten is geen probleem maar wel als het meer als 5 uur is.

Angelic1990
Berichten: 67
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:33

Citaat:
De totaaltuin is vol. Maesberg neemt geen pensionklanten meer aan.. De sonnenberg heb ik gestaan. Daar betaal je 490 euro in de maand, paarden komen weinig buiten.. Hangt er echt vanaf wat je zoekt. Waterberg hebben ze ook geen weide gang, wel een paar paddocks..


De Maesberg neemt nog wel pensionklanten aan :)

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:41

Het is eigenlijk wel heel lastig om echt fijne pensionstalling te vinden in het gebied wat jij noemt en met jouw voorwaarden. Zelf blijf ik erbij dat ik de omgeving van Laag-Soeren het mooiste vind qua uitrijden. Direct op de Veluwe en Posbank, geen wegen over te steken, echt heerlijk! Ik kwam er echt elke rit reeën en zwijnen tegen en amper andere ruiters en mensen. Lang leve de vrijheid en stilte!
Ik heb nu een jaarling dus duurt nog wel even tot we gaan rijden e.d.,maar het liefst heb ik 'm ook weer bij bos natuurlijk. Moet je alleen eerlijk zeggen dat ik nog niet zou weten waar, ken zo'n beetje alle plekjes wel, behalve de kleinschalige particuliere plekken, dus alle hoop daarop gevestigd voor de toekomst.

Flanel92
Berichten: 28
Geregistreerd: 31-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 22:03

Britt1 schreef:
Het is eigenlijk wel heel lastig om echt fijne pensionstalling te vinden in het gebied wat jij noemt en met jouw voorwaarden. Zelf blijf ik erbij dat ik de omgeving van Laag-Soeren het mooiste vind qua uitrijden. Direct op de Veluwe en Posbank, geen wegen over te steken, echt heerlijk! Ik kwam er echt elke rit reeën en zwijnen tegen en amper andere ruiters en mensen. Lang leve de vrijheid en stilte!
Ik heb nu een jaarling dus duurt nog wel even tot we gaan rijden e.d.,maar het liefst heb ik 'm ook weer bij bos natuurlijk. Moet je alleen eerlijk zeggen dat ik nog niet zou weten waar, ken zo'n beetje alle plekjes wel, behalve de kleinschalige particuliere plekken, dus alle hoop daarop gevestigd voor de toekomst.


Ik had niet in de gaten dat ik zulke hoge eisen stelde, het budget zal omhoog moeten.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:14

In dat geval is er meer keus, al ontbreekt het op veel plekken toch nog aan dagelijks veel weidegang.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 22:15

Vind je de Snippervlucht niks? Dichtbij voor jou en ook 24/7 weidegang mogelijk.

Elegance_
Berichten: 2001
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:11

Is Rhenen/ Veennendaal te doen voor je? Wij hebben een plekje vrij maar is wel doe het zelf je zou dan ongeveer 3 voerbeurten hebben per week. :)