JaNatuurlijk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-19 12:57

Alvast excuses als het verkeerd staat! Iemand ervaringen wbt judith van JaNatuurlijk?

Het gaat om het volgende;

Ik heb 1 December Jessy Reats laten komen op aanraden van Dierenarts Katrien van Baast. Omdat mijn paard vorig jaar Februari haar knie erg verdraaid had met het gek doen. Hier zijn foto's van gemaakt, uiteindelijk niks meer aan de hand. Is toen even met boxrust en pijnstillers over gegaan. Wel gebruikt ze nu Articulan 1x daags een schepje door haar voer.

1 December is Jessy dus geweest, ik heb niet echt het idee gehad dat ze veel gedaan had, ook wbt kraken e.d niet. 
Ik heb een verslagje door gekregen via mail:

"Algemeen: Goede conditie, vrolijk paard.

Fysiek: Re heup/ bekken blijft hoger dan Li kant, geen mooie vloeiing van achter naar voor, breekpunt thv TLO middenrif beperkt in werking, OAA kaak Li, Li voorknie.

Visceraal: lever, darmen (ceacum), en zeer gespannen en opgezette nieten (geen ontspanning in te krijgen) maag redelijk oke.

Ik heb de indruk dat er nog veel spanning van de vorige stal mee gemoeid is en dat het voer niet oke was of dat paard zeer strees gevoelig is.
"

Na behandeling: Fysiek ok maar advies: Judith adriaensen raadplegen voor het inwendige te onderstuenen/ zuiveren)
"

Dit was het verslagje van haar. Toen heb ik 4 December contact opgenomen met Judith van JaNatuurlijk!, maar tot heden nog geen afspraak kunnen maken. Ook ivm werk. Eigenlijk hadden we 16/2 om 16u afgesproken, en was ineens verschoven zonder overleg naar 14u, terwijl ik nog aan het werk was. En dus niet door kon gaan! Nu kan eventueel de afspraak op 5/3 opnieuw gemaakt worden. Maar de vraag of deze ook doorgaat vraag ik me af. Enkel heb ik de vraag of de middelen die zijn wilt geven, wel zullen gaan helpen, ik weet niet wat dit zal zijn hoor...

Nu hadden we al afgesproken om Levercomp te geven. Dit heb ik gedaan van Phytonics. Maar echter heb ik niet het idee dat het geholpen heeft, en vraag me dan af of die middelen van Judith dan wel zullen helpen..

Herkent iemand dit?


Sannanasje

Berichten: 1574
Geregistreerd: 24-04-09
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:49

Ik heb een paar jaar terug haar bij mijn paard gehad. Ze is heel vriendelijk maar inderdaad moeilijk contact mee te krijgen en afspraken mee te maken.
Ik heb van haar toen alleen maar de spullen van phytonics gekregen dus ik weet niet of ze ook andere producten gebruikt.
Vooral het moeilijk contact krijgen voor afspraken en overleg hebben mij doen besluiten de behandeling te staken en het er maar bij te laten.
Daarnaast zag ik ook te weinig resultaat naar mijn zin.

Ik ben niet anti natuurgeneeskunde, dus ik zou zeker verder kijken om het interne plaatje bij je paard ook aan te pakken, maar ik zou dat via iemand anders doen.
Stalgenoten van mij hebben volgens mij wel goede ervaring met de Silverlinde

"You're in denial" 'No I'm not!'

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:51

Sannanasje schreef:
Ik heb een paar jaar terug haar bij mijn paard gehad. Ze is heel vriendelijk maar inderdaad moeilijk contact mee te krijgen en afspraken mee te maken.
Ik heb van haar toen alleen maar de spullen van phytonics gekregen dus ik weet niet of ze ook andere producten gebruikt.
Vooral het moeilijk contact krijgen voor afspraken en overleg hebben mij doen besluiten de behandeling te staken en het er maar bij te laten.
Daarnaast zag ik ook te weinig resultaat naar mijn zin.

Ik ben niet anti natuurgeneeskunde, dus ik zou zeker verder kijken om het interne plaatje bij je paard ook aan te pakken, maar ik zou dat via iemand anders doen.
Stalgenoten van mij hebben volgens mij wel goede ervaring met de Silverlinde


Hier precies dezelfde ervaring met mijn vorige paard: niet goed bereikbaar en te weinig resultaat naar mijn zin.

Ook ik ben absoluut niet anti-natuurgeneeskunde, maar zou niet snel weer haar bellen. Silverlinde, Den Hoek... er zijn anderen, als je een keuze hebt :)

SuusBN

Berichten: 468
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re: JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:55

Hier een hele fijne ervaring met Judith. Je moet haar even stalken, maar ze is echt goed.
Zij heeft mijn paard gered.

Zou het zeker een kans geven!

:¨·.·¨:
`·.
Alleen maar liefde...

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:59

SuusBN schreef:
Hier een hele fijne ervaring met Judith. Je moet haar even stalken, maar ze is echt goed.
Zij heeft mijn paard gered.

Zou het zeker een kans geven!


Zo zie je maar weer dat ervaringen enorm verschillend kunnen zijn! Mijn trainster zweert ook bij Judith hoor. Het moet denk ik ook gewoon bij jou passen, de persoon die jouw paard behandelt - net als je reguliere dierenarts of je hoefsmid.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-19 14:01

Het is totaal niet dat ik het niet geloof of ook anti natuurkundige ben hoor.

Maar hier door ging ik wel twijfels krijgen zeg maar.

Weet even nju niet waar ik beter mee ben..
Laatst bijgewerkt door Banyu op 19-02-19 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 14:05

Ik heb ook moeite met moeilijk bereikbare mensen ,je vraagt je af hoe serieus je iemand moet nemen.
Jessy ken ik wel als kundige dierfysio.Ze komt hier bij de paarden ook.

SuusBN

Berichten: 468
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Baarle-Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 14:46

Banyu schreef:
Het is totaal niet dat ik het niet geloof of ook anti natuurkundige ben hoor.

Maar hier door ging ik wel twijfels krijgen zeg maar.

Weet even nju niet waar ik beter mee ben..


Meestal is ze overdag niet bereikbaar, maar als je haar appt dan probeert ze dezelfde dag nog te contacten.

Mail kan ook. Ik moet haar ook 3x bellen en appen eer ik contact krijg. Maar geloof me, tis de moeite waard.

:¨·.·¨:
`·.
Alleen maar liefde...

Maaraatje

Berichten: 415
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Noord brabant.

Re: JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:49

Judith is the best!!! Idd lastig per telefoon te bereiken. Daarom zegt ze zelf ook altijd mailen.

Mijn paard is super door haar geholpen toen zij enorme jeuk had. Tot bloedens toe. Dierenarts bleef roepen zomerexceem, maar ze had het ook in de winter.

Dan was ze allergisch voor iets zei hij. Alles aangepast kwa bodembedekking, ruwvoer, krachtvoer. Nog geen verschil.
Testen op allergieën zou te kostbaar worden zei hij en het was maar de vraag of we überhaupt iets konden vinden. Maar haar organen werkte allemaal naar behoren gaf hij aan.

Na 2 a 3 jaar zijn wij als laatste redmiddel bij Judith terecht gekomen.
Mijn paard bleek toch al lichte lever falen te hebben. En het bleek uiteindelijk allemaal te komen door een ingekapselde parasiet.

Ze is weer volledig de oude geworden. Wonderbaarlijke om te zien hoe lekker ze weer in haar vel zat. En ze zag er beter uit dan ooit. Weer een glanzende vacht en super in bespiering.

Ook Christel dubbeld is fantastisch. Van origine osteopaat maar in de leer geweest bij Judith. Zodat zij lichamelijke blokkades kan oplossen en daarbij de volledige binnenkant ook kan mee pakken.


Ik contact tegenwoordig eerst Christel of Judith als er iets mankeert aan mijn paarden. Pas als er 1 op 3 benen zou staan, bel ik eerst de dierenarts.

Wij gaan tegenwoordig elk half jaar voor een volledige check up. En mocht het nodig zijn vaker.

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:09

maratjesammy schreef:
Judith is the best!!! Idd lastig per telefoon te bereiken. Daarom zegt ze zelf ook altijd mailen.

Mijn paard is super door haar geholpen toen zij enorme jeuk had. Tot bloedens toe. Dierenarts bleef roepen zomerexceem, maar ze had het ook in de winter.

Dan was ze allergisch voor iets zei hij. Alles aangepast kwa bodembedekking, ruwvoer, krachtvoer. Nog geen verschil.
Testen op allergieën zou te kostbaar worden zei hij en het was maar de vraag of we überhaupt iets konden vinden. Maar haar organen werkte allemaal naar behoren gaf hij aan.

Na 2 a 3 jaar zijn wij als laatste redmiddel bij Judith terecht gekomen.
Mijn paard bleek toch al lichte lever falen te hebben. En het bleek uiteindelijk allemaal te komen door een ingekapselde parasiet.

Ze is weer volledig de oude geworden. Wonderbaarlijke om te zien hoe lekker ze weer in haar vel zat. En ze zag er beter uit dan ooit. Weer een glanzende vacht en super in bespiering.

Ook Christel dubbeld is fantastisch. Van origine osteopaat maar in de leer geweest bij Judith. Zodat zij lichamelijke blokkades kan oplossen en daarbij de volledige binnenkant ook kan mee pakken.


Ik contact tegenwoordig eerst Christel of Judith als er iets mankeert aan mijn paarden. Pas als er 1 op 3 benen zou staan, bel ik eerst de dierenarts.

Wij gaan tegenwoordig elk half jaar voor een volledige check up. En mocht het nodig zijn vaker.


Grappig! Ik heb Christel als fysio gehad en ook met mensen is ze geweldig :j


Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-19 12:12

Ik ben er beetje klaar mee!

Hadden 16 februari uiteindelijk 2e kans voor afspraak staan om 4u. Moest tot 14u werken, dat wist ze. Appt ze me sochtends dst ze om 14u bij me is. Sorry ben gewoon aan het werk, niet eens overlegd wbt komt dat uit oid.

Dus afspraak verzet naar gister.... Niks gehoord niks gezien. Op app reageert ze ook niet! Pfff

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: JaNatuurlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 23:09

Iemand die zo onprofessioneel is zou ik inderdaad ook lekker links laten liggen Banyu, zonde van je geld en maar beter niet nog meer aan uitgeven.

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-19 11:28

Tot heden niks meer vernomen .... Goede recensies... :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 15 bezoekers