Hoefsmid regio Tilburg-Den Bosch gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Hoefsmid regio Tilburg-Den Bosch gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 10:25

Hoihoi,

Ik ben voor mijn 3-jarige ruin op zoek naar een hoefsmid, welke ervaring en vooral geduld heeft met jonge paarden die nog niet veel gewend zijn.
Mijn paard heeft voordat ik hem op 1,5 jarige leeftijd kocht alleen maar op de wei gestaan en daar is nooit een hoefsmid bij geweest (het complete veulen ABC ontbrak nog). Daarna heeft hij een jaar op de opfok gestaan, waarvan ik denk dat er ook nooit een hoefsmid is geweest.

Hij staat in Loon op Zand, dus ik ben op zoek naar een hoefsmid uit die regio of die bereid of om daar naartoe te reizen. Ik wil gewoon graag dat het een positieve ervaring voor hem wordt, zodat we dit makkelijk kunnen uitbreiden. Ik begrijp ook dat hij dit 'gewoon moet kunnen', maar zo ver zijn wij simpelweg nog niet.

Dus wie kan mij hierin adviseren? :) Ik heb uiteraard ook al zelf gezocht, maar ik dacht misschien zijn er goede hoefsmeden die geen website hebben en het moeten hebben van mond tot mond reclame bijvoorbeeld. Prijs maakt niet zo veel uit, ik vind het belangrijker dat diegene goed met mijn paard om gaat.

Groetjes van Jack :Y)
Afbeelding

Ps: uiteraard zijn wij druk bezig met voetjes geven en doet hij dit erg goed, er zit verder geen kwaad in, hij zal nooit uitslaan.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Hoefsmid regio Tilburg-Den Bosch gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:31

Wij hebben Isabel Zeegers als hoefsmid. Ons jonkie doet ze ook en ik vind ze heel rustig en beheerst werken. Wij staan in Kaatsheuvel dus geloof dat ze loon op zand ook wel doet.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Hoefsmid regio Tilburg-Den Bosch gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:34

Gea van Boxtel?

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Hoefsmid regio Tilburg-Den Bosch gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 10:59

Thanks! Ik zal er zo eens even naar kijken!

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:00

Erik Verloo, ik weet dat hij in Loon komt maar geen idee of hij nog ruimte heeft. Zeker een goede smid en veel geduld en ervaring.