Zadelmaker gezocht Friesland.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gertjan1234
Berichten: 188
Geregistreerd: 18-02-17

Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-18 12:09

Hoihoi!

Toen ik mijn paard kreeg, die al duur genoeg was, hebben we viavia een tweedehands zadel (KN) gekocht. Deze ligt op zich prima op het paard maar ik zit er niet helemaal lekker in dus moet ik op zoek naar een nieuw zadel. Ennn omdat ik dat in 1 keer goed wil doen ben ik opzoek naar een hele betrouwbare zadelmaker. Het liefst eentje die mijn oude zadel ook over neemt. Het kostenplaatje is echt max 1000. Het paard staat in de buurt van Leeuwarden. Ervaringen (goede maar ook slechte) zou ik heel graag van jullie horen! Bvd


ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:31


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:55


LHS_80

Berichten: 657
Geregistreerd: 19-02-08
Woonplaats: Phoenix Arizona USA

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 15:07

Ik raad je Bianca Liewes aan. Zij is wel altijd heel druk en neemt je oude zadel niet over. Maar is wel echt supergoed en betrouwbaar.

_Joelle

Berichten: 315
Geregistreerd: 08-09-15

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:40

Feike Bruinsma is heel erg goed

Hedwig <3

leanR
Berichten: 491
Geregistreerd: 06-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:05

Heb mindere ervaringen met Bianca Liewes. Nádat ik een zadel bij haar hebt gekocht ging het contact zeer moeizaam. Totale misfit voor mij en het paard. Verzoek tot oplossen of mij helpen resulteerd in een maandenlang traject met als uitkomst geen enkele tegemoetkoming of oplossing en tot mijn allergrootste verbazing ineens een valse tekening van de rug van mijn paard in de mailbox van Custom nadat ik Custom met dit verhaal benaderd had.

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:10

Bianca Liewes heeft momenteel cliëntenstop. Weet ik toevallig omdat ik mijn zadel na wilde laten kijken..

Marena van Steenbergen, M1+8

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:14

Tweespan heeft ook tweedehands zadels van kwaliteit liggen. Ik zou daar gewoon even informeren.

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 19:21

Ik heb zeer goede ervaringen met Bianca Liewes, meerdere zadels aangeschaft van diverse merken en als er al wat aan de hand was werd dit altijd correct opgelost. Bianca denkt mee, is flexibel (ze is erg druk maar probeert altijd zsm te komen als ik haar bel) kortom; een aanrader.
In het verhaal van leanR kan ik me dus ook helemaal niet vinden, je hebt altijd een bedenk tijd van 2 weken bij aanschaf van een zadel, en deze periode lijkt mij ruim voldoende om een zadel optimaal uit te testen.

leanR
Berichten: 491
Geregistreerd: 06-11-11

Re: Zadelmaker gezocht Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:08

@daisies De ene ervaring is de andere niet, zijn ongetwijfeld mensen die zij wel goed heeft behandeld. Mijn ervaring met Bianca Liewes is dat als er iets aan de hand is de communicatie vervalt. En dat er zelfs tot mijn stomme verbazing een vals rapport uit de lucht komt vallen van een her-meting die alleen Custom in de mailbox krijgt, nádat ik contact had opgenomen met Custom, dit terwijl Bianca Liewes mijn paard toen absoluut niet heeft opgemeten. Voel me extreem belazerd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers