Gezocht: overnachting voor paard in Grootte Keeten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
punk143

Berichten: 607
Geregistreerd: 06-11-11

Gezocht: overnachting voor paard in Grootte Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-18 20:24

Ik ben opzoek naar stalling waar het mogelijk is op je paard een aantal dagen te stallen in Grootte Keeten of in een straal van 10 km rondom Grootte Keeten.

Mochten jullie een plekje weten waar dit mogelijk is, hoor ik het graag!


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:25


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:24

Je kan bij manege Noot informeren, dat ligt tussen Groote Keeten en Julianadorp. Of anders bij Ronald Bos ( Camping 't Landleven/pensionstalling), die zit net buiten Groote Keeten.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

punk143

Berichten: 607
Geregistreerd: 06-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 19:21

Jet schreef:
Je kan bij manege Noot informeren, dat ligt tussen Groote Keeten en Julianadorp. Of anders bij Ronald Bos ( Camping 't Landleven/pensionstalling), die zit net buiten Groote Keeten.


Bedankt voor je reactie! Heb inderdaad camping ‘t Landleven benaderd en daar zouden ze terecht kunnen. Kan alleen erg weinig info vinden over de stalling, hoe ze staan ed. Daar ben ik wel erg benieuwd naar...

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Gezocht: overnachting voor paard in Grootte Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:38

Je hebt daar stal HorseCare, erg mooie stalling, ik weet niet of ze ook aan vakantiestalling doen maar je kunt het altijd even vragen. De eigenaresse is erg vriendelijk.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 22:45

Ik denk dat het bij camping 't Landleven wat basic is: weidegang in de zomer. Bij manege Noot staan ze sowieso op stal, of ze er overdag uit gaan weet ik eerlijk gezegd niet, hun eigen paarden en vaste pensionpaarden staan een dagdeel buiten in zandpaddocks met hooi of voordroog ( ik denk het laatste). Horsecare zit echt weer meer richting Callantsoog, ook binnen jouw straal die je aangaf, daar staan ze grotendeels 's nachts op stal en overdag in paddocks met voordroog, een deel staat overdag op het land en 's nachts op stal, een deel overdag op het land en 's nachts in paddocks met voordroog.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 51 bezoekers