Jullie ervaring met 'recreatie De Stal'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartjexx
Berichten: 30
Geregistreerd: 17-06-18

Jullie ervaring met 'recreatie De Stal'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 11:58

Haii allemaal,
ik ga aanstaande zondag met een vriendin een buitenrit maken bij 'de stal'. ik heb hier enkele vrgen over:
-Wat zijn jullie ervaringen?
-Welke paarden zijn leuk?
-Is er goede begeleiding of moet je het zelf maar een beetje uitvogelen?

Ik hoor graag wat over! Ik weet namelijk van mezelf dat ik wel genoeg ervaring heb maar ik voel toch altijd een beetje spanning.. Ook door mijn overbezorgde moeder :P

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Jullie ervaring met 'recreatie De Stal'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:17

Ik vind het op zich wel leuk om daar een ritje te maken maar enkele dingen staan mij wat tegen: de paarden worden met best wel scherpe bitten gereden. Voornamelijk pasoa. Ze zijn wel heel braaf te rijden dus het is aan de rijder of deze ook inwerken. Ander nadeel vind ik ook dat 1 van de begeleiders ongeveer een half pakje weg rookt te paard en die tijd ben je aan het stappen. Ik had een rustige rit op het begin wel nodig om wat vertrouwen op te bouwen. Voordeel: brave paarden, zeker niet afgestompt. Komen helaas wel heel weinig buiten. Kleine groepjes.
Ik rij tegenwoordig voornamelijk bij Smit maar ik denk dat als Smit dicht gaat ik vanwege de kleine groepen wel weer om de Stal terug val

Maartjexx
Berichten: 30
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 14:09

Napie schreef:
Ik vind het op zich wel leuk om daar een ritje te maken maar enkele dingen staan mij wat tegen: de paarden worden met best wel scherpe bitten gereden. Voornamelijk pasoa. Ze zijn wel heel braaf te rijden dus het is aan de rijder of deze ook inwerken. Ander nadeel vind ik ook dat 1 van de begeleiders ongeveer een half pakje weg rookt te paard en die tijd ben je aan het stappen. Ik had een rustige rit op het begin wel nodig om wat vertrouwen op te bouwen. Voordeel: brave paarden, zeker niet afgestompt. Komen helaas wel heel weinig buiten. Kleine groepjes.
Ik rij tegenwoordig voornamelijk bij Smit maar ik denk dat als Smit dicht gaat ik vanwege de kleine groepen wel weer om de Stal terug val

We wilde eerst ook bij Smit gaan maar die waren helaas al vol.. nu gaan we het hier maar proberen. We gaan er sowieso van genieten om met paarden op het strand te zijn:P Hoop dat we op leuke paardjes mogen rijden ;)