[GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VanHof94
Berichten: 5
Geregistreerd: 19-06-18

[GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 12:48

Hoi! :)

Ik ben opzoek naar een pensionstal in de omgeving van Leidschendam, Den Haag, Voorburg, Stompwijk, Leidschenveen, Voorschoten, Wassenaar, Scheveningen, Monster etc.

Het is voor een pony met een schofthoogte van ongeveer 1,50 m.

Eisen:
- Een goede rijbak (mag zowel een binnen- als buitenbak zijn (een binnenbak is altijd lekker maar geen must ;) ))
- Een verlichte rijbak en verlichting op het terrein
- Toezicht op het terrein
- Een ruime box van minimaal 3 bij 3
- Buitenrijmogelijkheden
- Springmateriaal
- Beschikking over warm water
- Paard moet elke dag minimaal 4 tot 5 uur buiten komen (paddock of kaal weilandje), hoe langer hoe beter!
- Ruimte om te longeren
- Het liefst dat er gevoerd wordt en binnen- en buitengezet wordt
- Paard moet niet verplicht het weiland op, ze kan slecht tegen gras namelijk dus als ze in de paddock kan met een maatje in de zomer zou dat al super fijn zijn

Het mesten van de stal kan ik zelf doen. Verder is er geen voorkeur voor vlas of stro. Ik heb liever niet dat ze op onbeperkt kuil komt te staan maar dat dit in meerdere voerbeurten gerealiseerd kan worden. Ook zou het super zijn als er sportbrok wordt gevoerd vanuit de stal. Maar ook het klaar zetten van eigen voer hoeft geen probleem te zijn. Een zadelkast kan ik eventueel zelf wel maken of regelen.

Mijn budget is om en nabij de €300,-.

Ik ben al op de hoogte van erg veel stallen in de buurt van Leidschendam/Stompwijk maar ik ben nog niet heel bekend met stallen in Wassenaar, Scheveningen en Monster etc. :) Ik ben daarom benieuwd of jullie nog stallen kennen die ik ben mis gelopen.
Laatst bijgewerkt door VanHof94 op 19-06-18 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: [GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:51

Stal de Windhoek aan de Vliet ?(Leidschendam?
Onwijs zorgzame eigenaresse, niet druk (16 boxen) en hadden laatst nog plaats vrij. Paarden komen dagdeel buiten in paddocks in de winter, zomer op t land of ook op de paddock. Eigen keuze. Ruime boxen, goed geventileerd met elke stal een buitenluik. Tegenwoordig ook onbeperkt kuil naast brok.
Buitenbak is erg goed, en ook goede verlichting. 2 longeerpaddocks, en voldoende springmateriaal. En je zit zo ongeveer aan de vlietlanden voor uitrijmogelijkheden :j

VanHof94
Berichten: 5
Geregistreerd: 19-06-18

Re: [GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-18 19:10

Nog meer? :)

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:05

je hebt nu volgens mij 2 dezelfde topics openstaan..

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: [GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:07

Ik denk dat het komt door het verkeerd gaan van de verplaatsing.. aangezien er precies dezelfde reacties in staan :+

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [GZ]Pensionstal omg. Leidschendam, Den Haag, Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:22

Aangezien dubbel topics niet zijn toegestaan plaats ik hier een slotje, verdere tips kunnen in het andere topic worden gegeven.