Stalling omgeving Amersfoort

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Stalling omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:09

Stal Oudenhorst in Woudenberg is een aanrader! Daar staat mijn bijrijdpaard. Een wat grotere stal, maar nooit druk, ik rijd vaak alleen of met een iemand anders in de bak. Binnenbak, buitenbak, springtuin, solarium, paddocks en weidegang in kleine groepjes. Hele gezellige leuke stal! :D

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Stalling omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:35

Hiensch inderdaad, gezellige kleinschalige stal met echt een super fijne stalhoudster.
Overdag staat alles lekker buiten (winter in de paddock, zomer in de wei), buitenbak is vrijwel altijd te rijden en het is ruim binnen je kwartiertje reisafstand. Enige is dat de uitrijmogelijkheden niet top zijn, maar zou er zeker gaan kijken. Vind het zelf ook erg fijn dat de paarden samen eigenlijk een hele relaxte groep vormen, in de paddocks liggen ze regelmatig lekker relaxed met de halve groep tegelijk een dutje te doen ;)

shellylover
Berichten: 37
Geregistreerd: 08-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:11

Hoihoi, wellicht ben je niet meer op zoek, maar mocht je dat wel nog zijn, wil je me dan een pb doen? Ik weet een stal die aan al je eisen voldoet.

Laura1982

Berichten: 4071
Geregistreerd: 23-01-04

Re: Stalling omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 21:28


DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:13

Gipsylover schreef:
Hoi allemaal,

Over een paar maanden ga ik verhuizen naar Amersfoort (Vathorst).
Nu ben ik alvast aan het rondkijken / oriƫnteren op pensionstalling. Ik vind het niet erg om een kwartiertje met de auto te rijden, maar veel verder vind ik niet fijn.

Wat zoek ik:
- Kleinschalige stal (betrouwbare eigenaren / fijne sfeer)
- Paarden overdag veel buiten,dus niet maar 2/3 uur per dag (sowieso in de zomer weidegang)
- Niet zelf hoeven te mesten/voeren/buiten zetten
- Uitrijmogelijkheden

Mochten jullie een leuk plekje weten, hoor ik het graag!

Groetjes,
Hanneke


Sta jij nu in Steenwijk noord Brabant? Ik verhuis namelijk juist die kant op en ben daar dus op zoek!