Gezocht: Instructeur in Epe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Gezocht: Instructeur in Epe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 14:48

Ik ga verhuizen met mijn pony van Arnhem naar Epe. Ik ben opzoek naar een goede instructeur die mij wilt begeleiden met mijn Connemara pony op het dressuur gebied. Rijtechnisch moet er nog veel gebeuren en ik heb hierbij begeleiding nodig.

Het gaat om een sensitieve ruin, geïmporteerd uit Ierland, vrij angstig onder het zadel, maar wel met een goed hart. Hij is vrij groen, zowel ik als hij moeten nog veel leren.

Ik ben opzoek naar een rustige instructeur/instructrice die mij graag verder wilt begeleiden in de dressuur en eventueel kennis heeft in het handwerk op de grond.

Mocht iemand een goede ervaring hebben, hoor ik het graag!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Gezocht: Instructeur in Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:13

Saskia Bonts komt daar dacht ik ook, ik vind haar erg fijn als instructrice. Ze kijkt goed naar paard en ruiter en past zich daar op aan. Ze kan alles op een rustige en duidelijke manier uitleggen.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 16:57

C_arola schreef:
Saskia Bonts komt daar dacht ik ook, ik vind haar erg fijn als instructrice. Ze kijkt goed naar paard en ruiter en past zich daar op aan. Ze kan alles op een rustige en duidelijke manier uitleggen.


Dank ik ga haar ff opzoeken

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Gezocht: Instructeur in Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:22

Met welke frequentie wil je les?

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 20:23

TurdusMerula schreef:
Met welke frequentie wil je les?


Dat weet ik nog niet, heb nog geen tijdschema in mijn hoofd. Hij moet eerst wennen. Hangt ook af van zijn mentale toestand..

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Gezocht: Instructeur in Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:49

Ik ben een keer in de zoveel weken daar in de omgeving om te bekappen, en zou dat kunnen combineren met les, al je dat wil. Maar dat is dus niet iedere week, vandaar mijn vraag. :)

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 23:33

TurdusMerula schreef:
Ik ben een keer in de zoveel weken daar in de omgeving om te bekappen, en zou dat kunnen combineren met les, al je dat wil. Maar dat is dus niet iedere week, vandaar mijn vraag. :)


Zie pb

koeke

Berichten: 869
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:45


Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-18 19:27

koeke schreef:
Is Elke Wiss niet wat voor jou? Zie http://www.equus-libris.nl/


Hihi, ik kom bij Elke op stal te staan. Maar dat is ook een goede idd! Had ik even niet aan gedacht!

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 19:34

Ik heb in die regio (Welsum) regelmatig les van Marja van der Palen. Ik geloof dat ze zelf in Epe woont.
Echt een hele fijne instructrice met jaren ervaring, rustig, maar duidelijk. Ze geeft les met een oortje in, dus ze kan heel rustig tegen je praten. Les met haar is hard werken, maar toch ontspannen.
Ze doet voor nieuwe klanten eerst een gratis proefles om jou en je paard te leren kennen en te kijken of het klikt.

Mocht je haar nummer willen, stuur dan maar een PB

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-18 19:45

Daphara schreef:
Ik heb in die regio (Welsum) regelmatig les van Marja van der Palen. Ik geloof dat ze zelf in Epe woont.
Echt een hele fijne instructrice met jaren ervaring, rustig, maar duidelijk. Ze geeft les met een oortje in, dus ze kan heel rustig tegen je praten. Les met haar is hard werken, maar toch ontspannen.
Ze doet voor nieuwe klanten eerst een gratis proefles om jou en je paard te leren kennen en te kijken of het klikt.

Mocht je haar nummer willen, stuur dan maar een PB


O dat klinkt ook goed, oortje is altijd fijn. Hoeft ze niet zo hard te praten.