Stalling jaarling omgeving Boxmeer gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RHillsss

Berichten: 3
Geregistreerd: 04-03-18

Stalling jaarling omgeving Boxmeer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-18 19:23

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar stalling voor mijn merrie die in mei een jaar wordt.
Ik ben nog niet zo bekend hier in de omgeving, dus vandaar dat ik om jullie hulp vraag.
De punten die ik graag terug zou zien bij de stalling zijn als volgt:
- Een plek waar ze veel buiten komt, minstens de hele dag overdag. Maar voorkeur gaat uit naar 24/7 op de wei met een schuilstal.
- Een plek waar ze samen met anderen staat zodat ze sociaal wel verder opgevoed wordt. Daarnaast niet een te grote kudde.
- Een voor mij bereikbare plek, dus binnen fietsbare afstand vanaf Boxmeer.
- Een plek waar ik haar eventueel dagelijks uit de groep kan halen om te poetsen of er aan de hand wat mee te ondernemen. Een bak er bij zou leuk/handig zijn, maar is geen vereiste.
- Het maakt me niet uit of het een echte pensionstalling is, of gewoon bij particulieren aan huis. Als er maar goed voor haar gezorgd wordt, waar ze goed oog hebben op haar welzijn en waar ze lekker paard kan zijn ;)

Mocht er iemand tips hebben of iets (redelijk) passends weten hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor het meedenken :)

Groetjes Renske

Elleen
Berichten: 568
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Stalling jaarling omgeving Boxmeer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:29

Mijn pony heeft in de opfok in rijkevoort gelopen, stal de walschot. Erg fijne tijd gehad!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling jaarling omgeving Boxmeer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:35


RHillsss

Berichten: 3
Geregistreerd: 04-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:55

Elleen schreef:
Mijn pony heeft in de opfok in rijkevoort gelopen, stal de walschot. Erg fijne tijd gehad!


Bedankt Elleen, helaas zitten ze al helemaal vol.
Anderen nog tips?

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:19

Elleen schreef:
Mijn pony heeft in de opfok in rijkevoort gelopen, stal de walschot. Erg fijne tijd gehad!


Oud topic dat weet ik, maar ik wil toch dat mijn recensie op internet staat!!


De weien zien er mooi uit, maar daar is alles mee gezegd!
Ik heb mijn twenter toen met spoed bij hun weg gehaald. Bleek vol met rode bloedwormen te zitten.
Had op een avond erge koliek, ik werd pas GEAPPT???? toen de DA hem behandeld had!
Volgens mijn DA nalatig met ontwormen. Hun DA zeggen dat zij moeten ontwormen op basis van mestonderzoek. Maar dat deden ze niet. Ze zegt dat ze ontwormd had???? Maar omdat ik hem vroegtijdig naar huis haalde moest ik twee mnd stalling betalen (contract???)

Dat is niet het enigste! Ik betrapte haar vaak op leugens. Verhaal mooier maken dan het is, en later zich zelf tegen spreken.

Mails /appjes krijgen dat ik DA kosten heb voor entingen, die veel hoger uitvallen dan de enting kosten van mijn DA. Vraag je om de fysieke rekening, krijg je niet te zien. Vraag je om de contact gegeven van de DA, om het hun zelf na te vragen. Krijg je niet.. nee als hij er weer eens was zal ze het voor mij wel na vragen.???!!!???

Ik kwam elke twee weken, maar de pallets met zakken voer waren altijd even "vol". Kan niet beweren dat ze geen brok voerde, maar vond dat wel erg apart!! En het hooi/voordroog wat ze voerde, was van zeer slechte kwaliteit. Als of het over de datum was!!

Zo kan ik helaas nog even door gaan... Gelukkig heb ik alles zwart op wit op de mail en whatsapp.

Oh ja, wat ze wel deed, was wel eens foto's appen van jouw paard. Dat was dan wel leuk!
Maar goed voor de dieren, en service!
DIKKE NEE!!!

Meer inhoudelijke informatie is via pb te bespreken.