Help mee in de toekomst van paardrijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kamie_Leten
Berichten: 1
Geregistreerd: 21-02-18

Help mee in de toekomst van paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 10:19

Hallo!
Ik studeer product ontwikkeling (moeilijk woord voor uitvinder), zelf ben ik ook een paardrijder. Voor mijn masterproef wou ik iets paard gerelateerd doen, maar zit wat vast met het onderwerp. Dus wou ik aan jullie vragen: welke paard gerelateerde producten (zadel, borstels, stallen, ...) vinden jullie dat verbetering kunnen gebruiken of voor welk probleem zou jij graag een oplossend product hebben. Het gaat echt over voorwerpen en geen zalfjes of sprays. Zelf had ik gedacht aan een product dat het werk van de hoefsmid vergemakkelijkt.
Alvast bedankt :)


Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Help mee in de toekomst van paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:32

Dekens en shabrakken die een droge onderlaag houden ondanks zweten en een ademende bovenlaag hebben.
Misschien kan je kijken naar iets wat het paardrijden voor gehandicapten makkelijker maakt. Aanpassing in zadel of teugels bijvoorbeeld

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70508
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Help mee in de toekomst van paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:40

Aangezien dit onder huiswerkopdacht valt is dit niet toegestaan, wel zou je de zoekfunctie kunnen gebruiken voor het vinden van inspiratie.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Margarita_, Majestic-12, Ptl4ever en 57 bezoekers