Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola
Ywa schreef:Ja, ron ken ik, maar die komt toch maar een paar keer uit Frankrijk?
Ywa schreef:En je moet toch je eigen ervaringen maken. Benieuwd hoe Gabbana zich gedragen heeft.Precies, dat was ook mijn gedachtegang!
Ywa schreef:Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb besloten om Maud te laten komen.
Ze is paardendierenarts en heeft nog een cursus gebitsverzorging gevolgd.
Al hebben blijkbaar nog niet veel mensen ervaring met haar, ze werkt in de praktijk van mijn eigen da en daarom heb ik er vertrouwen in.
Jonge mensen moeten ook een kans hebben, anders is er geen toekomst, bovendien kunnen bepaalde inzichten in de loop der jaren veranderen, waar deze dan beter van op de hoogte zijn, denk ik!
Ywa schreef:Het is prima gegaan. Gabbana heeft een roesje gekregen, zodat ze goed behandeld kon worden. Maud heeft vakkundig en rustig haar tanden gedaan.
Ze heeft een perfect gebit, alleen wat haken, dus achteraf had ik waarschijnlijk ook een gebitsverzorger kunnen nemen, maar dat is makkelijk achteraf, voor hetzelfde geld was er wel wat aan de hand geweest. Ik was in ieder geval tevreden!