Ervaringen ponyparadijs in voorschoten

Moderators: Apple, Nicole288, Pistasche, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marion82

Ervaringen ponyparadijs in voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-15 13:09

Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar ervaringen met het ponyparadijs in voorschoten.

Ik heb de kans gekregen om mijn jonge merrie daar te stallen. Het klinkt allemaal heel goed, maar is het te mooi om waar te zijn.

15ha weide, verschillende paddocks, max 15 paarden die niet in 1 kudde staan, eventuele avond stallen beschikbaar, 24/7 365 dagen weidegang mogelijk, verschillende soorten grassen en kruiden, ontwormen door middel van eitelling en op het oog, 2x per jaar tandarts aan huis, hoefsmid komt met regelmaat, goede contacten met de veearts die regelmatig langskomt, het is heel erg schoon en daar dragen ze ook echt zorg voor.

Wat me vooral opvalt, is het schone. Ze zijn echt gebrand op schoon en netjes en willen geen ziektes of verkeerde grassen. Bijvoeren is daar ook niet nodig, hooguit een beetje vitamine korrel.

Wie heeft er ervaring mee en wil deze met mij delen.

Jennanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 13:51

Ik kan hier verder ook niks vinden op Bokt, maar ben ook benieuwd naar ervaringen. Iemand?

ijsco2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:54

Ponyparadijs in Voorschoten... niet doen als je nog enigszins zelf over je paard wilt beslissen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:34

ijsco2008 schreef:
Ponyparadijs in Voorschoten... niet doen als je nog enigszins zelf over je paard wilt beslissen.

Ik heb naar onderbouwing gevraagd per pb maar die is er niet.
Ik sta er niet, maar zonder enige echte uitleg een stal afkraken op internet is niet netjes.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)
[o]

Tessebes

Re: Ervaringen ponyparadijs in voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 22:14

Ik ben er wel eens gaan kijken, buiten dat er bijna geen faciliteiten zijn, viel mij op dat de stalhouder een flinke vinger in de pap wil hebben hoe je paard gehouden wordt. Aan de andere kant weet ik ook dat sommigen er al jaren naar tevredenheid staan.

Malagueta; een nieuw Portugees hoofdstuk!
Xara, je was fantastisch, ik zal je nooit vergeten.
Bamboo, rust zacht vriend.

Jennanne

Re: Ervaringen ponyparadijs in voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:37

Ik ben er weggegaan. Wie wil weten waarom kan een PB sturen. Wil het niet in het openbaar gooien :)

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 11:55

Jennanne schreef:
Ik ben er weggegaan. Wie wil weten waarom kan een PB sturen. Wil het niet in het openbaar gooien :)

Anne, ik kan me jou herinneren als iemand die in de 5 maanden dat je bij ons gestaan hebt van iedereen, inclusief de staleigenaar, gratis en voor niets heel veel hulp in alles hebt gehad. Een dank je wel daarvoor verwachten we niet van je hoor, maar dat je nu 'negatieve' ervaringen gaat delen komt op mij persoonlijk in elk geval heel erg als stank voor dank over.

Jennanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:19

dianaw33 schreef:
Jennanne schreef:

Anne, ik kan me jou herinneren als iemand die in de 5 maanden dat je bij ons gestaan hebt van iedereen, inclusief de staleigenaar, gratis en voor niets heel veel hulp in alles hebt gehad. Een dank je wel daarvoor verwachten we niet van je hoor, maar dat je nu 'negatieve' ervaringen gaat delen komt op mij persoonlijk in elk geval heel erg als stank voor dank over.

Dat klopt, er zijn dingen heel fijn geweest, maar er zijn ook dingen minder geweest. En dat weet Renee; we hebben onze onenigheden gehad.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie