Navraag over behandelaar Astrid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snuitje80
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-10-17

Navraag over behandelaar Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 19:27

Bij mij op stal komt er een mevrouw die zegt dat ze dierenarts en osteopaat is, maar waar ik niks over op internet kan vinden. Ze werkt veel met kruiden en zegt ook paranormaal te zijn. Haar naam is Astrid. Dat is alles wat ik weet. Ze heeft geen visite kaartjes en geen website of facebook. Ze heeft overal een antwoord op en weet alles beter. Ik vertrouw het voor geen cent en ik ben benieuwd of iemand haar toevallig kent en ervaring met haar heeft..?

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:25

Kan je geen omgeving aangeven waar je haar hebt gezien? Met deze gegevens kan vrees ik niemand wat, er zijn vast een aantal mensen die Astrid heten en dierenarts en osteopaat zijn die aan deze omschrijving zouden kunnen voldoen. Provincie, deel van een provincie, zoiets, dan kunnen wij als lezers beter inschatten of diezelfde Astrid ook op de stal komt waar één van ons staat... En anders eens een stalgenoot vragen of die meer gegevens heeft?

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 11:34

Snuitje80 schreef:
Bij mij op stal komt er een mevrouw die zegt dat ze dierenarts en osteopaat is, maar waar ik niks over op internet kan vinden. Ze werkt veel met kruiden en zegt ook paranormaal te zijn. Haar naam is Astrid. Dat is alles wat ik weet. Ze heeft geen visite kaartjes en geen website of facebook. Ze heeft overal een antwoord op en weet alles beter. Ik vertrouw het voor geen cent en ik ben benieuwd of iemand haar toevallig kent en ervaring met haar heeft..?


Duidelijk toch?!
Klaar, links laten liggen en door.
Laat je niet beïnvloeden en vooral geen geld aan uitgeven, dit soort "genezers" zijn er genoeg die teren op het geld van onervaren mensen.