Ervaringen met ..M..op marktplaats ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hieperdi
Berichten: 2540
Geregistreerd: 24-01-12

Ervaringen met ..M..op marktplaats ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 23:40

Iemand recente ervaringen met M uit Gouda. Adverteerd via marktplaats onder 'M'. Ik had hier en daar al wel wat negativiteit gelezen maar dat is van even geleden dus vandaar mijn oproep nu via hier.

Schijnt nu verhuisd te zijn naar de meern.

Niks negatiefs bedoeld verder

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Ervaringen met ..M..op marktplaats ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 23:55

m zit nog steeds in gouda, ik ken haar niet persoonlijk maar wel de handelaar waar ze voor werkt. info stuur pb.

Hieperdi
Berichten: 2540
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 06:00

wilmatj schreef:
m zit nog steeds in gouda, ik ken haar niet persoonlijk maar wel de handelaar waar ze voor werkt. info stuur pb.

Pb

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: Ervaringen met ..M..op marktplaats ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 21:42

Omdat je naar ervaringen vraagt heb ik je topic verplaatst naar ED,

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Ervaringen met ..M..op marktplaats ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 23:04

Veel verschillende ervaringen gehoord. Ken meerdere mensen die bij hun gekocht/gekeken hebben.
Ze heeft goede, maar ook minder goede paarden. Komen allemaal uit het buitenland en ze weet er dus minder van dan ze zegt. Als je goed kijkt en iemand met verstand meeneemt kan je echt wel een leuk paard kopen daar maar verwacht er vooral niet te veel van en neem de verhalen van bomproof etc met een korrel zout want in een week kan je dat niet weten.

Ik heb mijn merrie bij S.tefan gekocht en die was groen en dat zei hij ook eerlijk, daar kan weinig mis aan gaan want je weet wat de risico van groen is. En ja, ze is pittig en echt niet voor beginners blijkt nu. maar anderzijds was dat wat ik zocht dus geen woord gelogen. Ik vroeg of je erop kon zitten, hij zei dat ze braaf was en ging erop, wel in een smalle gang en haar hoofd naar zijn knie getrokken. Met de vraag of ik er even op mocht bekende hij dat hij dat liever niet had want hij durfde niet te garanderen wat er gebeuren ging. Echter wel veel verhalen gehoord dat ze voor een bomproof familie paard kwamen en dat dat anders uitpakte.