Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-17 09:27

Afgelopen maandag heb ik bij Outlet Ruitersport (www.outletruitersport.nl) een Gladstone jas besteld. Een mooie lange jas voor een hele redelijke prijs. Kwaliteit moet nog blijken, maar voor dit bedrag wilde ik de gok wel nemen. Ik heb betaald met Paypal, en kreeg direct een bevestiging van de bestelling. So far, so good!

Maar... daarna bleef het stil. Er stond niet bij dat de jas niet voorradig was, dus dan verwacht ik een redelijk vlotte verzending. Ik heb vrijdag gemaild of ze aan konden geven wanneer de jas verzonden zou worden. Tot nu toe geen reactie. Ze zijn vanmiddag open, dan ga ik ze even bellen. Misschien ben ik verwend met andere webwinkels, maar een week wachten tot iets verzonden wordt vind ik aardig lang duren.

Hebben jullie ervaring met deze (web)winkel, en zo ja, hoe lang moesten jullie wachten op je bestelling?

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:28

Ik heb daar recent besteld, een stuk of 10 producten waarvan minimaal de helft er niet was.
Kreeg ik de vraag of ik i.p.v handschoenen maat M ook maat XXL wilde? :=
Er staan gewoon een heleboel dingen op de site die niet meer op voorraad zijn en ook niet meer besteld kunnen worden, erg jammer.
Ik heb dus aangegeven dat ik mijn bestelling wilde annuleren en dat vonden ze maar raar.

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-17 09:37

Dat is niet heel bemoedigend -O- Wel bedankt voor het delen van je ervaring :j

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 09:37

Mijn ervaring wel bij de keren dat ik heb geprobeerd te bestellen, dat ze je bellen. :)

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 11:20

Ik heb er laatst (nouja alweer een half jaar geleden) een jas besteld en dit verliep allemaal prima. Jas werd de volgende werkdag geleverd, dus hier een positieve ervaring.

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-17 17:55

Helaas nog geen reactie op mijn mail. Vandaag zijn ze dicht, zal proberen of ik ze morgen telefonisch kan bereiken. Waardeloos dit -O-

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 09:11

Telefonisch contact gehad, de jas is pas vanaf eind oktober (!) leverbaar. Maar ik wil graag voor die tijd ook een waterdichte jas.. Ze hadden nog een vergelijkbare jas, met lichtere voering en een hogere prijs. Deze krijg ik nou zonder bijbetaling opgestuurd. Ik juich pas als ik de jas daadwerkelijk binnen heb ;) maar dit is een hele nette oplossing :j Wel zou het beter zijn als ze het gewoon op de site zouden zetten wanneer iets niet/later leverbaar is.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:16

Berdien schreef:
Telefonisch contact gehad, de jas is pas vanaf eind oktober (!) leverbaar. Maar ik wil graag voor die tijd ook een waterdichte jas.. Ze hadden nog een vergelijkbare jas, met lichtere voering en een hogere prijs. Deze krijg ik nou zonder bijbetaling opgestuurd. Ik juich pas als ik de jas daadwerkelijk binnen heb ;) maar dit is een hele nette oplossing :j Wel zou het beter zijn als ze het gewoon op de site zouden zetten wanneer iets niet/later leverbaar is.


Doorgaans proberen ze het inderdaad op goede manier op te lossen :j Ze zitten hier om de hoek ongeveer en ken de eigenaresse al jaren.

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

mystery1980
Berichten: 4201
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:39

ooit eens een cap besteld, hoorde ook niks. Contact geprobeerd te zoeken en ding bleek ook niet voorradig, ik wilde geen andere en heb geld terug gehad. Was wel een tegenvaller dat ik nog niet geslaagd was. Niet fijn dat er zoveel online staat wat niet voorradig is.

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb

Anoniem

Re: Ervaringen met Outlet Ruitersport/Ruitersport Sissi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:46

Ze zijn inderdaad wel altijd netjes met terug betalen. :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers