Strandrit Rockanje, waar en hoe?

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_xHaflinger

Strandrit Rockanje, waar en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 20:49

Ik start niet vaak een topic, eigenlijk helemaal nooit. Maar nu kom ik er toch echt niet uit en ben ik benieuwd of er een paar bokkers zijn die mij kunnen helpen!

Volgende week zondag 3 september, willen mijn vriendin en ik een strandrit gaan maken incl. fotoshoot. We zijn beide nog nooit met onze pony's op het strand geweest. Rockanje is voor ons het makkelijkste. Maar welk deel van het strand mogen wij nu al op? Is dat alleen bij het Groene Punt? Ik had gelezen dat er een ruiterpad de duinen in loopt vanaf het punt dat je het strand niet meer verder op mag. Waar kunnen we dit vinden? We komen met de trailer, dus waar kunnen we het makkelijkste parkeren? De fotograaf gaat te voet mee en het zou dus fijn zijn als we gelijk vlakbij het strand zouden kunnen parkeren.

Ik hoor het graad want zie door de bomen het strand niet meer :+ .

Sorry als het niet goed staat, geen idee waar het dan wel hoort ..

Believe you can, and you're halfway there

HorseTopShop

Re: Strandrit Rockanje, waar en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 06:36

Dichtbij het strand kan je helaas niet parkeren. Het is nog best een stukje lopen.
Rockanje zelf mag je nu het strand niet op tussen het 1e en 2 slag. Wijzelf gaan er altijd bij Hellevoetsluis op, rijden dan richting Rockanje. Voor het eerste strandtent moet je het strand af, maar kan je achterlangs via de ruiterpaden in de duinen achter de strandtenten langs. Na de strandtenten kan je het strand weer op en kan je doorrijden door Oostvoorne.
Voor het adres voor parkeren kan je me een pb sturen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie