Ik zoek voor mijn zeer energieke speelse rocky mountain horse een plek waar hij het liefst altijd buiten is in een kudde met voldoende schuilmogelijkheden en goed ruwvoer.
Bij voorkeur zeer dichtbij het bos.
Ik zal jullie het hele verhaal besparen, maar dit is misschien mijn laatste redmiddel om hem te kunnen houden, hij staat ook al te koop... Waar ik woon is hij ongelukkig (drukke randstad, veel op stal en polder) en ik hoop dat hij op een ruime buitenplek gelukkiger is, en rustiger wordt.
Het is voor mij nog steeds niet mogelijk alleen een stukje met hem te rijden, hij is te heftig en moeilijk. Ik weet dat hij het bos erg leuk vind, en ik hoop dat het daar beter zou werken voor ons. Ik wil dus best wat verder rijden.
Ik wil niet eerst nog een half uur moeten stappen naar het bos, anders heb ik hetzelfde probleem dat hij heel dwars wordt onderweg.. Dus echt dichtbij

Max. 45 minuten met de auto vanaf Gouda (Rotterdam) en het liefst all-in zodat ik bij verdere afstand niet persé elke dag hoef. En hopelijk tegen een beetje een betaalbare prijs.
Alvast bedankt voor eventuele tips!