Stalling omgeving dordrecht/Hendrik-Ido-Ambacht/zwijndrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daaaphxx

Berichten: 23
Geregistreerd: 23-02-15
Woonplaats: Dordrecht

Stalling omgeving dordrecht/Hendrik-Ido-Ambacht/zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 13:09

Hi! :)

Heb al even wat af zitten zoeken op Google en bokt, maar vind alleen oude topics, misschien zijn er ondertussen wat nieuwe stalletjes?

Ik ben opzoek naar een pensionstal voor 2 shires van bijna 4.
Wij komen zelf uit Dordrecht en Hendrik-Ido-Ambacht

Op dit moment staan we op een privestal in Streefkerk, waar de paarden opzich heel gelukkig staan. Ze hebben heel de dag eigen keuze om op stal te staan of lekker in een grote bak. Krijgen van ons onbeperkt kuil en we hebben weinig tot geen last van andere mensen.

Helaas beginnen de ergenissen met betrekking tot de stal eigenaar behoorlijk op te lopen. Door zijn laksheid heeft mijn paard al een keer in de sloot gelegen en zijn de paarden in een nacht ontsnapt en hebben we ze 2 uur nadat ik sochtends op stal aankwam een km of 6 verderop gevonden(godzijdank!). Vragen we al bijna een jaar om vlas, maar hebben nog steeds niks, maakt hij dingen kapot, en herstelt ze niet en zo gaat het lijstje aan ergenissen wel even door. We hebben zelf veel geïnvesteerd om er te kunnen staan, maar het houdt een keertje op natuurlijk.

Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe rustige stal, waar de paarden ook in de winter genoeg buiten komen en genoeg hooi/kuil krijgen. We komen van weinig luxe, dus solariums etc. zijn geen noodzaak. Een goede bak zou wel fijn zijn.

We zoeken iets in de omgeving Dordrecht, Zwijndrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Alblasserdam, Streefkerk, Oud-alblas, Sliedrecht, Ridderkerk etc. Max 300 euro per maand.

Wie kan ons verder helpen? :)


Afbeelding