Management gerelateerde stage op een stal.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pip_Heskens
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-04-17

Management gerelateerde stage op een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 22:32

Hallo allemaal,

Ik volg de opleiding MBO directiesecretaresse/managementassistent niveau 4, ik zit volgend schooljaar in het laatste jaar en zal dan mijn afstudeerstage gaan volgen. Aangezien ik mij heel erg interesseer in de paardensport en er dagelijks mee bezig ben, lijkt het mij heel gaaf om mijn stage te volgen op een (dressuur)stal of een ander paardgerelateerd bedrijf.

Heeft er iemand misschien één of meerdere suggesties voor een stal die bijvoorbeeld een managementafdeling bezit en eventueel op zoek is naar stagiaires ?

Alvast bedankt! :D

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Management gerelateerde stage op een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 22:38

Kijk eens wat er bij de KNHS of bv. het KWPN mogelijk is? Is niet direct een stal, maar ik betwijfel ook of er echt een (dressuur)stal is die een management afdeling heeft. Dan zou ik eerder denken aan stallen zoals van Grunsven en van Baalen. Of misschien internationaal, in Duitsland misschien?

Pip_Heskens
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-04-17

Re: Management gerelateerde stage op een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 08:46

Hier heb ik inderdaad ook naar gekeken. Maar zelf woon ik in Noord-Brabant en ik zoek meer iets in de buurt. Maar inderdaad een stamboek zou wel heel gaaf zijn!!

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Re: Management gerelateerde stage op een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 08:56

Zangersheide misschien? Wel springpaarden...maar wel groot bedrijf en dichterbij...

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Management gerelateerde stage op een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 09:50