[GZ] Groepsstal Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anouk1605

Berichten: 919
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Zuid-Limburg

[GZ] Groepsstal Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-17 00:50

Hallo allemaal,

Ik weet dat er genoeg topics over zijn maar ik zoek iets vrij specifieks. Ik wil toch langzaam weten of er in Brabant (regio maakt nog niet uit, voorkeur is wel richting het westen) pensionstallen zijn die het zelfde ongeveer bieden als de stal waar ik nu sta:

*Zomer&winter weidegang (minimaal van 9 tot 16) ongeacht het weer, in winter met hooi op de weide,
*Groepsstal 84m2 voor max 5 paarden. Helft is overdekt "binnen" andere helft is paddock.
*Onbeperkt hooi op stal,
* Onbeperkt hooi en stro naar wens bijpakken (zelf mesten mag!),
* Elke dag buiten zetten en binnenpakken behalve zaterdagavond​ en zondag en feestdagen,
*Elke dag mesten en opstrooien,
* 20x40 hal met aghterberg,
* 20x40 buitenbak zandbodem,
* Roundpenn aghterberg,
* Solarium (1€ voor 25 minuten),
* Was en poetsplaatsen,
* Eigen diensten als instructeur etc mag
* Eigen krachtvoer kopen, wordt 2x per dag voor je gevoerd.
Prijs 300,- p.m. all in.

Alternatief mag zijn grote boxen. Maar weidegang en onbeperkt hooi is een must. Graag ook met een altijd berijdbare bak, aangezien ik een bakruiter ben haha.

Zijn dit soort stallen ook in Brabant te vinden? Of vergelijkbare in iedergeval. Ik ben aan het oriënteren, moet dus niet per direct beschikbaar zijn. Mijn paard staat nu op mijn droomstal, maar wil ik ooit samenwonen moet ze toch echt mee. Vandaar dat ik toch graag de mogelijkheden zou willen weten.

Heel erg bedankt alvast.

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: [GZ] Groepsstal Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 18:58

Je zou bij Stal Zeggezicht kunnen kijken! Hier hebben ze meerdere groepshuisvestingen, misschien zit er wel iets interessants voor je bij!

http://www.zeggezicht.nl/