Stalling gezocht voor 4 paardjes Veluwe of Utrechtse Hr

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Stalling gezocht voor 4 paardjes Veluwe of Utrechtse Hr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-17 09:36

Hallo,

Voor mijn 4 paardjes ben ik op zoek naar een fijne stalling.
Ik heb ze nu aan huis staan maar ik moet verhuizen.
Uiteraard heb ik een ideaalbeeld van een stalling. Dat is:
- Direct aan het bos
- 27/7 buiten met schuil/inloopstal
- Voeren van hooi
- Verlichte buitenbak
- Mogelijkheid tot neer zetten van trailer en sulky (sulky kan in de trailer als ik die niet gebruik)
- Max 500 euro per maand voor alle 4 de paardjes
- Woonruimte voor mijzelf

Dit is dus mijn ideaalbeeld. En is denk ik heel lastig te vinden. Maar wie niet waagt....
Alles wat een beetje in de buurt komt mag ook aangeboden worden. Als het maar niet gaat om een stalling waar de paarden het grootste gedeelte van de dag op stal staan.

Info over mijn paarden:
Rosalie; Haflinger, 9 jaar, goed in boshobbelen en dik worden. Dominant in de kudde
Anton; Haflinger, 9 jaar, goed in de clown uithangen en schattig kijken. Onderdanig in de kudde, allemansvriend
Indy; Draver, 24 jaar, goed in springen en hard rennen. Onderdanig naar Rosalie in de kudde.
Penny; Shetlander, 9 jaar, goed in kinderpony spelen en voor de kar lopen. Onderdaning in de kudde.

Ze blijven allemaal netjes achter de draden. Ook als ik er geen stroom op heb staan en zijn heel rustig in de omgang.

Info over mezelf:
Shirley, 33 jaar en net uit een relatie van 13 jaar. Nu dus op zoek naar een plekje op opnieuw te beginnen.
Ik werk fulltime en mijn vrije tijd breng ik door met de paarden en vriendinnen.
Ben een 100% recreatie ruiter. Rondjes rijden in een bak is niks voor mij. Ik wil km's kunnen maken, genieten van de natuur en tot rust komen bij mijn paarden.

Wie heeft of weet er wat voor mij?
Ik hoop echt dat ik wat kan vinden. Anders moet ik misschien afscheid nemen van 1 of meer. En dat doe ik natuurlijk liever niet.

Afbeelding

Afbeelding

En mocht ik een leuke stalling gevonden hebben dan zoek ik daarna ook nog een leuke verzorgster. Of meerdere. Zodat we lekker samen op pad kunnen!


Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Stalling gezocht voor 4 paardjes Veluwe of Utrechtse Hr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-17 14:02

Update:
ik heb een plekje gevonden. Voldoet aan mijn hele wensen lijstje. Behalve dat het financieel niet haalbaar is om alle 4 mijn paardjes te houden.
Dus aan de ene kant ben ik super blij dat ik een fantastisch plekje heb gevonden. En aan de andere kant verdrietig omdat ik van 2 paardjes afscheid moet nemen.
Iedereen bedankt voor de tips via PB.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kusjemariska, SentiBot en 14 bezoekers