stalling gezocht in Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naomi66
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-10-16

stalling gezocht in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 10:31

Ik hoop dat jullie mij nog iets verder op weg kunnen helpen!
(en ik hoop dat ik topic goed heb geplaatst..)

Ik ben op zoek naar stalling voor een haflinger in de omgeving van Maasbracht.
Het liefst met zo veel mogelijk weidegang, 24/7 weidegang is ook een optie indien er wel een schuilstal aanwezig is.
Ze wordt recreatief gereden dus mogelijkheden om de natuur in te gaan zijn wel gewenst. Buiten of binnenbak zijn absoluut geen pre.
In eerste instantie zal het waarschijnlijk gaan om tijdelijke stalling voor +/- 4-6 maanden maar als het goed bevalt eventueel ook langer.

Ik heb al veel rondgekeken/ gezocht en enkele opties gevonden, maar het zijn met name de grote stallen waar je dan tegenaan loopt. Aangezien ik geen bak tot mijn beschikking hoef te hebben en het belangrijker vind dat ik lekker het bos in kan, is waarschijnlijk een kleinschalige stalling of stalling bij een boerderij meer geschikt. Dus wie weet of kent iemand die nog een plaatsje vrij heeft voor een lieve pony. Of wellicht iemand die een weidemaatje zoekt voor zijn/haar paard.


pien_2010

Berichten: 42800
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: stalling gezocht in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 18:52

Dag Naomi. Je topic heb je geopend op verzorging stalling en weide, maar hoort thuis op ervaring en diensten. Ik denk dat je daar meer antwoord zult krijgen. Tevens zul je daar meer topics vinden (nieuwe of oude) waar ook vragen zijn over stalling in Limburg.

VSW → ED

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: arwenlune, assebassie en 11 bezoekers