Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 14:21

Om te beginnen wil ik graag zeggen dat ik echt niet verwacht om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Maar: Niet geschoten is altijd mis!

Mijn vriend heeft een ontzettend leuk nichtje van een jaar of 9. Ze is (net als ik) helemaal besmet met het paardenvirus. Ze rijdt op een kleinschalige manege en is ook wel eens mee geweest toen ik Jim nog verzorgde.
Afgelopen herfstvakantie is ze met haar moeder naar Duitsland geweest en heeft ze daar een buitenrit op een Tinker gemaakt. Een droom die uit kwam!

Nu is het helaas zo dat haar ouders het niet breed hebben en dat het voor hen kiezen is tussen een vakantie of nog een keer naar Duitsland. Zelf ben ik student en hoewel ik best wat geld aan haar wil uitgeven kan ik het ook niet opbrengen om voor ons beiden een buitenrit te betalen gezien de prijzen die ik voorbij zie komen (2 uurtjes kosten al gauw 90 euro met zijn tweeën.)

Nu hoop ik dus dat er ergens in Nederland een bokker is die deze meid de dag van haar leven kan bezorgen! Ze rijdt in de bak in drie gangen maar is nog wel echt een beginner. Ze is helemaal idolaat van Tinkers maar een paard is een paard. Wel is het fijn als het een brave is gezien haar niveau. Een stapritje van een uur zou haar al heel gelukkig maken <3

Ik hoop oprecht dat ik niet te veel commentaar krijg. Uiteraard ben ik bereid om er iets leuks voor terug te doen.


Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:36

Wat lief dat je dit wilt doen! Hoop oprecht dat er bokkers zijn die hieraan mee kunnen en willen werken.

Weet niet uit welke omgeving je komt, maar hier mag je altijd met haar komen knuffelen en poetsen met mn kleine reus. Mn nummer heb je! ;)

Life's too short to be scared. So, screw the gap. Let Ethan razz your berries, goose your gander, tickle your tail feathers, cup your coconuts, rock your rump, poke your hontas, wallop your wonderland!

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:36

Wat leuk dat je dit wilt doen voor je nichtje! Maakt het uit in welke omgeving?

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:38

Ik kan je helaas niet helpen, maar ik vind het super lief en hoop echt dat je wat leuks vindt!
Ik heb heel even snel gekeken en hier kan je een rit van een uur maken op een tinker voor 15 euro, inc. wat eten en drinken. http://buitenritmettinkers.wixsite.com/tinkerplein
Maar het is voor jullie wel totaal de andere kant van Nederland volgens mij.

Nogmaals heel lief van je en ik hoop echt dat het gaat lukken +:)+

*pum*

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 14:45

Wat een leuke reacties <3

Wij zitten in de Hoeksche Waard, onder Rotterdam maar een stuk rijden is niet erg :)

WendyLotte

Berichten: 1138
Geregistreerd: 01-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:58

Op welk termijn ? En is iets langer dan een uur auto rijden te ver voor jullie ? Misschien weet ik wel iets. Maar dan wordt het wel minimaal een paar uurtjes "paard".... Niet alleen rijden dus :-)

MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:12

WendyLotte schreef:
Op welk termijn ? En is iets langer dan een uur auto rijden te ver voor jullie ? Misschien weet ik wel iets. Maar dan wordt het wel minimaal een paar uurtjes "paard".... Niet alleen rijden dus :-)

Als inderdaad afstand niet zn groot probleem is! Komt dar vast wel goed! Ik zal je een pb Doen!

[KS-MK] Lot's Zaïra Liz. en Mallow Baby's 3.0
Lot's Zaïra Liz. x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024
Lot's Mallow x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 15:21

Termijn is in overleg, het hoeft niet dit weekend en als het nu niet zou kunnen ivm weersomstandigheden is het ook prima om het over een tijdje pas te plannen.

Dingen als helpen met poetsen, voeren en mesten e.d. vindt ze denk ik alleen maar leuk! :)

En een uur in de auto is geen probleem. Ik heb een autootje en rijbewijs!

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:26

Jullie zijn bij mij best een keer welkom voor een buitenrit. Ik heb een Fries en een nrps pony (en een haflinger, maar die staat niet op ijzers).

daffieduck83

Berichten: 1746
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:27

Bij manege Knollegruun in Drenthe kost een bosrit van 2 uur 26 euro per persoon. Ik kan deze manege aanbevelen, er zijn leuke, brave paarden en pony's. Het bos is er supermooi en er gaat altijd fijne begeleiding mee, die goed met jullie wensen rekening houdt. Mijn favoriete begeleider André weet ook nog heel veel over de natuur in het bos. Maar de andere begeleiders zijn ook allemaal fijn en gezellig. Eventueel kan je er ook een weekendje blijven. Dat is dan rond de 100 euro perpersoon, voor 2 ritten, overnachting, avondeten en ontbijt.

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:13

Gamova schreef:
Termijn is in overleg, het hoeft niet dit weekend en als het nu niet zou kunnen ivm weersomstandigheden is het ook prima om het over een tijdje pas te plannen.

Dingen als helpen met poetsen, voeren en mesten e.d. vindt ze denk ik alleen maar leuk! :)

En een uur in de auto is geen probleem. Ik heb een autootje en rijbewijs!


Dan komt het helemaal goed! Ik hoor het wel :-)

[KS-MK] Lot's Zaïra Liz. en Mallow Baby's 3.0
Lot's Zaïra Liz. x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024
Lot's Mallow x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024

Eliana

Berichten: 5451
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:17

Hoe groot is ze? Ik heb een grote maat shet die in Ridderkerk staat en ze mag gerust een x een rondje komen rijden! Ik loop er dan wel bij als we naar buiten gaan anders kan ze wat fanatiek worden ;)

Shetland bokker #7

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 16:20

Jullie zijn echt toppers <3

Met Melissa1996 ben ik inmiddels ook aan het Pb'en en ik denk zomaar dat dat helemaal goed gaat komen! :)

Voor een shet gaat ze denk ik te groot zijn Eliana. Ze heeft nu kledingmaat 164. Ik kan wel aan haar moeder vragen wat haar gewicht is maar zou het sneu vinden als ze dan toch te groot blijkt (voor zowel pony als haar :j )

Eliana

Berichten: 5451
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:21

Dat zal dat inderdaad krap worden!

Shetland bokker #7

Elegance_
Berichten: 2001
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:07

Jullie zijn hier welkom hoor :) ik woon midden op de veluwe en heb een hele brave Fjord en een kruising Fjord x Tinker :) we wonen vlakbij de heide waar je heerlijk kan buitenrijden, laat maar weten

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Wie helpt mij met een leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 16:35

Door de insteek van dit topic, past het beter op [ED] Ervaringen en Diensten thuis, daarom heb ik het verplaatst vanaf [BRT]

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: henshem, turtlelito en 78 bezoekers