[Epe] Instructeur/instructrice gezocht

Moderators: Dyonne, Nicole288, Pistasche, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pinda_Dipje

[Epe] Instructeur/instructrice gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-16 22:59

Ik zoek een bijzonder persoon! *\o/* :+ voor rijlessen (aan huis/op trainingslocatie) in de omgeving Epe, Gelderland.

Wij zijn onlangs verhuisd en hebben tegenwoordig onze (project)paarden aan huis staan. Graag zou ik een nieuwe instructeur (m/v) vinden om 1 รก 2 keer per week bij te kunnen lessen. Aangezien ik meestal niet de gemakkelijkste paarden bij me heb (vrijwel allemaal dieren met een verhaal, met het doel deze te herstellen) zoek ik specifiek naar iemand met een groot empathisch vermogen, aantoonbare ervaring, diervriendelijke lesmethode en ervaring met angstige ruiters.

Ik ben een ervaren maar (inmiddels) onzekere amazone; Een vrolijk en rustig mens dat graag met RUST, toewijding en plezier traint. In de loop der jaren heb ik nagenoeg al mijn gezonde paarden verkocht, en bewust gekozen om dieren met een fysieke en/of mentale blessure te revalideren. Eerlijk is eerlijk, ik sta liever naast mijn paarden dan dat ik erop zit :D Dit heeft hoofdzakelijk te maken met de ontelbare bokkensprongen die ik de laatste jaren heb mogen doorstaan.

Het lijkt me heerlijk om weer met plezier te kunnen trainen, en langzaam toe te werken naar mijn rentree in de wedstrijdsport.

Lestarief in overleg, op locatie komen trainen ook geen bezwaar (straal van +- 20km rond Epe).

Durf jij de uitdaging aan? Stuur ons dan een priveberichtje met wat meer informatie! :)

Kleinschalige dierenopvang
C'est Spring Flower (v. Van Gogh x ELITE SPORT Hamlet)
Happy (v. Westenwind x ELITE SPORT Johnson)

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 01:19

Zag dit topic opeens... al iemand gevonden?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie