Combineren paarden en opleiding KMSL

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paardje19942
Berichten: 6
Geregistreerd: 19-06-15

Combineren paarden en opleiding KMSL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 18:16

Hallo allemaal!

Ik heb 2 eigen paarden waarmee ik actief bijna elk weekend wedstrijden rijdt. Nu wil ik graag de KMSL gaan doen en daar de Loadmaster opleiding doen. Natuurlijk heb ik mijn paardjes beloofd dat ze altijd bij mij mogen blijven, en ik wil ze dan ook absoluut niet verkopen! Ook een bijrijdster zie ik niet zo zitten. Ik wil ze dus eigenlijk graag zelf blijven doen en indien mogelijk ook wedstrijden blijven rijden, al is het in wat mindere mate.

Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met de opleiding op de KMSL of eventueel de gewone KMS, en kan iemand mij vertellen of ik naast deze opleiding nog tijd zou overhebben voor de paardjes?
Laatst bijgewerkt door Paardje19942 op 09-07-15 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt


xxdomiixx

Berichten: 1495
Geregistreerd: 21-11-12
Woonplaats: Harderwijk

Re: Combineren paarden en opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:24

Je vraagt dus naar ervaring met een specifieke opleiding i.c.m. met paarden, handig zou zijn om dan ook specifiek in je titel te zijn. Want opleiding combineren met paarden gebeurt heel vaak maar daar vraag je niet naar.

Horse Around vlog iedere zaterdag om 18.00 uur.
Remember the difference between a boss and a leader; a boss says "Go!" - a leader says "Let's go!" ~ E.M. Kelly

Paardje19942
Berichten: 6
Geregistreerd: 19-06-15

Re: Combineren paarden en opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 18:25

zal het erbij zetten :)

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Re: Combineren paarden en opleiding KMSL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 00:41

Bij het studie gedeelte is/was een topic over werken bij defensie.

Zelf werk ik ook bij defensie en weet genoeg over de KMS. Stuur me maar een PB met je vragen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers