Stalling / weidegang omgeving Spijkenisse gezocht

Moderators: Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amandaaa7

Stalling / weidegang omgeving Spijkenisse gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-15 17:43

Hallo Allemaal,

Binnenkort heb ik de eerste bezichtigingen bij mijn zoektocht naar mijn eerste eigen paardje.

Nu ben ik op zoek naar een goedkopere stalling/weidegang/paddock. Voor mij belangrijk dat er onderling geregeld kan worden met stalgenoten dat er ook wel is voor je gevoerd kan worden of bij bijvoorbeeld bij eem boer of kleinschalige stalling er wordt gevoerd (al is het maar 1 of 2 keer per dag).

Een bak is voor mij niet essentieel. Wel de mogelijkheid om zeker in de zomer het hele jaar buiten te staan en in de winter het liefst ook bij lekker weer.

Ik zoek iets het liefst tot maximaal 200 eu.

Ik hoor het graag als iemand wat weet! :)

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Ineke2

Re: Stalling / weidegang omgeving Spijkenisse gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 05:37

Ik weet niet zeker of er op dit moment plek is maar de stal waar ik sta voldoet aan je eisen.
Het is in Zwartewaal.

In de zomer 24/7 in de wei
In de winter overdags een aantal uren buiten ( onderling met de stalgenoten regelen!)
Er is een verlichte buitenrijbak en paddock.

In de winter word er 4x per dag hooi gevoerd en 2x bix

De paarden staan op vlas.

De stalprijs is zonder vlas 140 euro per maand. Een baal vlas kost 6 euro. In een nieuwe stal gaan zo'n 3 balen en daarna gemiddeld 1 baal per week.
Als je dat uitrekend blijf je onder de 200 euro per maand in de winter. In de zomer gebruik je bij 24/7 buiten uiteraard geen vlas.

Pb maar als je de contact gegevens wil.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Zil

Re: Stalling / weidegang omgeving Spijkenisse gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 06:10

Ik weet niet wat de kosten zijn voor de stalling. Maar ik woon tegenover de weides van manege de Ruiterhoek (Kraak) en daar kunnen ze heel de zomer buiten staan. Ook in de winter paar uurtjes ( wel zelf buitenzetten volgens mij). Er is een bak en of er gevoerd word weet ik niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie