Gebroken griffelbeentje :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jenni_boy

Berichten: 128
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Purmerend

Gebroken griffelbeentje :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 13:44

hi dames,

Mijn haflingermerrie van 9 trok ik 3 weken geleden uit het land met een superdik achterbeen en stokkreupel.
Ik heb haar meteen apart van de kudde gezet met een ander zielepootje (konden ze in ieder geval samen zielig doen :+ ) Nu drie weken verder en been niet meer heel dik maar wel nog steeds stokkreupel. Gister foto's laten maken en wat blijkt, Griffelbeentje LA gebroken |( . Het is ook nog eens vrij hoog gebroken waardoor het allemaal niet echt meezit. Ik heb besloten haar te laten opereren, we gaan haar morgenochtend naar de kliniek in Slootdorp brengen.

Ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring met deze breuk(vooral omdat hij zo dicht tegen de sprong aanzit) en hoe dat proces dan bij jullie is verlopen. Daarnaast wil ik graag weten wat jullie mening is van slootdorp? voor mij is het de eerste keer dat ik uberhaupt een klikiek moet bezoeken.

Dank alvast voor de reactie :)

Afbeelding

Loesje <3


Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Gebroken griffelbeentje :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:17

Contact moyra eens op bokt. Zij heeft ook een haflinger die een aantal jaar geleden het griffelbeen gebroken had. Helaas daarna ook nog eens haar been, maar ze is er helemaal bovenop gekomen. Succes!

Jenni_boy

Berichten: 128
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 14:30

lifaya schreef:
Contact moyra eens op bokt. Zij heeft ook een haflinger die een aantal jaar geleden het griffelbeen gebroken had. Helaas daarna ook nog eens haar been, maar ze is er helemaal bovenop gekomen. Succes!


Dank! ga ik doen

Loesje <3

pien_2010

Berichten: 43128
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Gebroken griffelbeentje :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:45



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kaatastrof en 37 bezoekers