Tips en Tricks 1 (recepten)

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

HorseTalkNL

Tips en Tricks 1 (recepten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 20:13

Hoi *\o/*

Leuk dat je mijn topic bekijkt!
Hier zijn een paar tips en tricks om je paard lekker te verwennen met wat lekkers!
Check mijn account voor meer tips en tricks.

Gevulde Appel

Als je paard het heeft verdiend of voor speciale gelegenheden is dit een leuk idee om te maken voor je paard.
Gevulde appeltjes. Je kunt er net zo veel maken als je wilt.

Dit heb je nodig:

Appel(s)
Banaan
Overig fruit of bix etc.
poedersuiker
lepel
mes
vork

Stap 1:

Je neemt de appel en snijd het bovenkantje eraf. Bewaar het want het moet straks als een dekseltje op de appel kunnen!
Vervolgens neem je de appel en je holt hem eigenlijk uit. Zo ga je door tot je appel een soort bakje is.

Stap 2:

Nu je de appel hebt uitgehold pak je de banaan. Ik sneed hem eerst in plakjes (dat gaat wat makkelijker) en vervolgens prak je de hele banaan (een halve ong. voor een kleine appel)

Stap 3:

Nu de banaan helemaal geprakt is vul je de appel met de bananenmoes. Je kunt er eventueel ook iets anders tussen doen maar dat moet je zelf weten.

Stap 4:

Nu je de appel hebt gevuld met wat je wilt neem je het afgesneden stuk van de appel.
De plank .waarop je je banaan hebt geprakt, haal je over dat stukje appel zodat het een beetje blijft plakken op de appel.

Nu heb je een gevuld appel!

Tips:

- Maak het en geef het diezelfde dag nog (hoeft niet perse maar het is anders niet zo lekker) want de volgende dag is de banaan al helemaal bruin en zompig.

-Geef de gevulde appel NIET via de hand want dan zit je helemaal onder, je kunt hem t beste in zn voerbak leggen.

Hopelijk had je hier iets aan!
Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes HorseTalkNL *\o/*

C_arola
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Re: Tips en Tricks 1 (recepten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:38

Ik sluit dit topic omdat het niet de bedoeling is om voor elk recept een nieuw topic aan te maken. Dit kan in je huidige topic op Young Riders Talk.

[MWS] Curlsys methode/ tips voor krullend haar
I had a lot of things I was going to do, then I picked up a book

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten