Welk maat paard voor mij

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

galop9

Welk maat paard voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 09:53

Hoi,

ik mag eindelijk een eigen pony of paard.
we hebben al naar een paar paardjes gekeken maar tot nu toe nog niks leuks gevonden.
nu hebben we toch weer een paardje van 1,65 gevonden normale breten, en we gaan over een paar dagen naar hem kijken maar ik dacht is die iets te groot voor mij.
ik deel het paard dan met mijn moeder dus we moeten er allebei er goed op kunnen zitten.
wat info over mij:
11 jaar
1,62 lang
ik groen dus nog
info over mijn moeder:
47 jaar
1,88 lang.

maar is dit maatje goed voor mij

:)

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 09:56

Ik zou het gewoon proberen, je voelt het snel genoeg... Ik riep altijd dat ik geen paard onder de 1.55 wilden... Heb nu een tinker lopen van om en nabij 1.46, maar inmiddels wel behoorlijk breed. Hangt er dus gewoon vanaf en aangezien je moeder lang is moet het haar ook passen. En dan erbij, jij groeit nog *\o/*

Don’t worry about the world coming to an end today. It is already tomorrow in Australia

Ciarra B+10 L1+7 [eindstand] nu recreatiepony
Romeo, rust zacht maatje.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 09:57

Ik denk dat het voor jou belangrijker is hoeveel ervaring jullie hebben en hoe ervaren het paard is.

qua maat is het denk ik prima. Maar als jullie allemaal relatief onervaren zijn is een jong paard niet handig.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

galop9

Re: Welk maat paard voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 09:59

Mijn moeder heeft vroeger ook een eigen pony gehad, ik rij al wel weer een paar jaren op een manege.
is voor qua niveau goed

:)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:11

Als het paard voldoet aan je eisen en als je een klik hebt met het paard hebt en je je safe voelt. Waarom dan laten staan ivm de hoogte.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen.
http://www.fanerberveld.webnode.nl

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:41

Paarden gezocht om... zie advertentie! :D
"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."
BelleTibbe Fotografie: http://www.belletibbe.com en ook BelleTibbe.nl Online Secretariële Services

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten