Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:11

jojoleinee schreef:
Op marktplaats komt wel eens een advertentie langs van een stal in Dongen en ook wel eens uit Dorst. Misschien is het een idee om dat ook in de gaten te houden.


Bedankt! Marktplaats houd ik idd goed in de gaten.


xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:15

Ik PB je even vaaleriee, ik heb misschien wel een plekje voor je.

Unbeatable
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:54

vaaleriee schreef:
Ik ben ook langzaam op zoek naar een ander plekje. Ik ben van baan gewisseld (naar Oosterhout) en de stal waar m’n paard nu staat is toch best een eindje weg nu. Straks in de winter gaat dat wel een probleem worden. Jammer want het is verder een fijne stal.

Alleen wat is het moeilijk om iets in de buurt te vinden waar mijn paard langer dan 6 uur buiten staat en ik een goede rijbak heb en dat onder de €300. Was bij m.eeuwesen geweest op aanraden van een bokker. Hele fijne stal maar ook weer redelijk ver vanuit m’n werk.

Na het uitspitten van dit topic en het bezoeken van enkele stallen nog weinig succes.

Mocht iemand nog tips hebben, heel graag :) begint nu toch wel redelijk frustrerend te worden. Liefst in de buurt van Oosterhout, dorst, Dongen, den hout, Teteringen etc. Bedankt :)


Zeggezicht in Terheijden?
Stal van Gils in Dorst?
Balemans in Teteringen? Al komen ze hier volgens mij in de winter geen 6 uur buiten maar dat weet ik niet zeker.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 22:21

Unbeatable schreef:
vaaleriee schreef:
Ik ben ook langzaam op zoek naar een ander plekje. Ik ben van baan gewisseld (naar Oosterhout) en de stal waar m’n paard nu staat is toch best een eindje weg nu. Straks in de winter gaat dat wel een probleem worden. Jammer want het is verder een fijne stal.

Alleen wat is het moeilijk om iets in de buurt te vinden waar mijn paard langer dan 6 uur buiten staat en ik een goede rijbak heb en dat onder de €300. Was bij m.eeuwesen geweest op aanraden van een bokker. Hele fijne stal maar ook weer redelijk ver vanuit m’n werk.

Na het uitspitten van dit topic en het bezoeken van enkele stallen nog weinig succes.

Mocht iemand nog tips hebben, heel graag :) begint nu toch wel redelijk frustrerend te worden. Liefst in de buurt van Oosterhout, dorst, Dongen, den hout, Teteringen etc. Bedankt :)


Zeggezicht in Terheijden?
Stal van Gils in Dorst?
Balemans in Teteringen? Al komen ze hier volgens mij in de winter geen 6 uur buiten maar dat weet ik niet zeker.


Zeggezi.cht wil ik een keer gaan kijken. Heb wel begrepen dat hier een redelijk lange wachttijd is.

Van gil.s werd ik er niet blij van hoe de paarden altijd en alleen op een kleine paddock staan.

Ba.lemans helaas boven budget.

Deze stallen zijn allemaal al voorbij gekomen in het topic maar niet wat ik zoek, toch bedankt voor het meedenken.

tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-18 13:11

Zeggezicht is voor de PP iid wachtlijst.
Andere 2 stal types valt wel mee.

Balemans vond ik als nadeel dat ik elke zondag zelf mijn paard buiten en binnen moest zetten en dat voor prijs vanaf 435€
Dat was belangrijk punt.
Wel mooie stal, super binnenbak

Is dit iets voor je Valerie?
https://dressuurstalmarjoleinverharen.weebly.com
Ik ken deze stal verder niet persoonlijk maar een topic-genootje sprak er altijd vol lof over

Waar sta je nu dan want als je woont in Breda en werkt in Oosterhout......wat maakt het dat een goede fijne stal te ver weg is voor je...Breda ....naar je stal was dus goed te doen en Breda Oosterhout ligt praktisch naast elkaar.

30-11-2015
03-07-2018

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 15:38

tita schreef:
Zeggezicht is voor de PP iid wachtlijst.
Andere 2 stal types valt wel mee.

Balemans vond ik als nadeel dat ik elke zondag zelf mijn paard buiten en binnen moest zetten en dat voor prijs vanaf 435€
Dat was belangrijk punt.
Wel mooie stal, super binnenbak

Is dit iets voor je Valerie?
https://dressuurstalmarjoleinverharen.weebly.com
Ik ken deze stal verder niet persoonlijk maar een topic-genootje sprak er altijd vol lof over

Waar sta je nu dan want als je woont in Breda en werkt in Oosterhout......wat maakt het dat een goede fijne stal te ver weg is voor je...Breda ....naar je stal was dus goed te doen en Breda Oosterhout ligt praktisch naast elkaar.


Bedankt voor je tips! Volgens mij is die stal van Marjolein verharen prachtig alleen helaas boven mijn budget van €300.

Mijn paard staat nu in sprundel, dat is een half uur (zonder de knooppunten waar ik langs moet) vanaf Oosterhout en ga graag meteen vanaf mijn werk naar Mn paard. Vanuit thuis is het 25 min. Een kwartier reistijd zou voor mij perfect zijn.

funnypony11
Berichten: 856
Geregistreerd: 02-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 10:41

tita schreef:
Balemans vond ik als nadeel dat ik elke zondag zelf mijn paard buiten en binnen moest zetten en dat voor prijs vanaf 435€
Dat was belangrijk punt.
Wel mooie stal, super binnenbak


Woow dan zijn de prijzen toch wel gigantisch omlaag gegaan daar. Sta nu zelf bij Balemans en betaal bij lange na niet dat bedrag _/-\o_ Gelukkig maar, anders was ik er niet heen gegaan.
Laatst bijgewerkt door funnypony11 op 03-06-18 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 10:44

Ik zat ook al te denken. Dan zijn ze wel heel snel gigantisch gestegen. :oo

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-18 12:47

Kayleigh327 schreef:
tita schreef:
Balemans vond ik als nadeel dat ik elke zondag zelf mijn paard buiten en binnen moest zetten en dat voor prijs vanaf 435€
Dat was belangrijk punt.
Wel mooie stal, super binnenbak


Woow dan zijn de prijzen toch wel gigantisch omlaag gegaan daar. Sta nu zelf bij Balemans en betaal bij lange na niet dat bedrag _/-\o_ Gelukkig maar, anders was ik er niet heen gegaan.


Dit was in 2015 maar had een compleet pakket inclusief stapmolen en mesten ruime box
Wat heb jij nu voor pakket?

30-11-2015
03-07-2018

funnypony11
Berichten: 856
Geregistreerd: 02-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:45

tita schreef:
Dit was in 2015 maar had een compleet pakket inclusief stapmolen en mesten ruime box
Wat heb jij nu voor pakket?


Ik heb de stapmolen er niet bij. Was voor mij niet nodig, maar heb ook geen idee wat je daar extra voor betaald.

Sven002
Berichten: 630
Geregistreerd: 18-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:33

Ik ben op zoek naar een stal omgeving Teteringen. Ik ben nieuw in deze omgeving wat helaas niet meewerkt bij het vinden van een nieuwe stal :+ .

Sta nu wat verder weg maar de reistijd begint op te breken. Ik wil op max. 10 min auto afstand van Teteringen.
Bij Balemans is een wachtlijst.

Voor mij heeft een stal de voorkeur waar ze overdag naar buiten gaan en 's nachts op stal. Een rijbaan met een prettige bodem en uitrijmogelijkheden zo heel fijn zijn.

Wie heeft de gouden tip ?

funnypony11
Berichten: 856
Geregistreerd: 02-10-15

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:54

Balemans is nu inderdaad vol. Ik sta daar sinds maart met mijn pony! Nog geen moment spijt van gehad.
Ik zou aanraden op de wachtlijst te gaan

jojoleinee

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:59

In de buurt van Teteringen hebben ook veel mensen paard aan huis. Ik heb in het verleden wel eens heel brutaal een briefje in de brievenbus gestopt dat ik nog een stal zocht, of zij toevallig nog een plekje hadden. Dat zou je eens kunnen proberen!

Reizende poezen: milo.and.lola.catventures
https://www.instagram.com/milo.and.lola.catventures/

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:40

Sven002 schreef:
Ik ben op zoek naar een stal omgeving Teteringen. Ik ben nieuw in deze omgeving wat helaas niet meewerkt bij het vinden van een nieuwe stal :+ .

Sta nu wat verder weg maar de reistijd begint op te breken. Ik wil op max. 10 min auto afstand van Teteringen.
Bij Balemans is een wachtlijst.

Voor mij heeft een stal de voorkeur waar ze overdag naar buiten gaan en 's nachts op stal. Een rijbaan met een prettige bodem en uitrijmogelijkheden zo heel fijn zijn.

Wie heeft de gouden tip ?

Ik dacht meteen aan Balemans inderdaad, maar ook aan Stal Hoeveneind, van de familie Jespers. Is een manege maar ook pension voor zover ik weet. Bakken zijn zeer goed (binnen- en buitenbak) en je zit letterlijk tegen het bos aan, maar hoe de weidegang daar is geregeld weet ik niet, prijzen ook niet.

Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!

Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:11

Je hebt anders ook dressuurstal Jespers in Teteringen, dan zit je niet aan de manege vast in Oosteind ;-)

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:12

Alpha89 schreef:
Je hebt anders ook dressuurstal Jespers in Teteringen, dan zit je niet aan de manege vast in Oosteind ;-)

Ze hebben er een in Oosteind, en een in Teteringen waar vroeger Manege Hoeveneind zat, en daarnaast inderdaad nog een dressuurstal ook in Teteringen, allemaal van Jespers. Ik bedoel de tweede: http://www.stalhoeveneind.nl/Homepage/

Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!

Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:16

Alpha89 schreef:
Je hebt anders ook dressuurstal Jespers in Teteringen, dan zit je niet aan de manege vast in Oosteind ;-)

Hier wil ik graag gaan kijken. Heb vandaag via de mail contact gehad. Ben alleen bang dat het boven budget is.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:17

Is wel aardig prijzig idd, wat is je budget? Ken aardig wat adressen!

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Lous

Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:26

Sven002 schreef:
Ik ben op zoek naar een stal omgeving Teteringen. Ik ben nieuw in deze omgeving wat helaas niet meewerkt bij het vinden van een nieuwe stal :+ .

Sta nu wat verder weg maar de reistijd begint op te breken. Ik wil op max. 10 min auto afstand van Teteringen.
Bij Balemans is een wachtlijst.

Voor mij heeft een stal de voorkeur waar ze overdag naar buiten gaan en 's nachts op stal. Een rijbaan met een prettige bodem en uitrijmogelijkheden zo heel fijn zijn.

Wie heeft de gouden tip ?


De hoge Brug in Breda? ( wel vlakbij Teteringen)

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:08

Alpha89 schreef:
Is wel aardig prijzig idd, wat is je budget? Ken aardig wat adressen!

Heb je een pb gestuurd!

Dayanara

Berichten: 2374
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:29

Hoi,

Op onze stal komt een plekje vrij voor wen Pony of niet al te groot paard! Gelegen in Breda naast hoeve galderzicht

24/7 buiten
Grote inloopstal
Zandpaddock
Automatische drinkbakken
Poeltje
Onbeperkt hooi in slowfeeders
Zadelkamer
Nabij Galderse meren en het mastbos
Rijden mogelijk bij hoeve galderzicht (tegen een bijdrage)

Voor meer info Kun je een pb sturen :j

Nyaleti

Berichten: 5994
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:11

Ik ben opzoek naar een kleine stal of particulier waar mijn shetlander en D pony terecht kunnen vanaf Oktober ongeveer. Het liefste in de omgeving van Breda en Tilburg maar ergens anders in Brabant kan ook.
Zoveel mogelijk buiten, maar wel met een goede schuil mogelijkheid want t oudje heeft soms last van de kou.
Ik ben dan zelf in het buitenland dus zoek een betrokken eigenaar die ze mee in de gaten wil houden, zeker omdat de D pony al flink op leeftijd is.
Ik hoop een verzorger te vinden die de algemene verzorging wil doen en ze beweging geeft.

Anniick

Berichten: 2314
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:57

Even geleden werd er op Marktplaats geadverteerd over een stalling/weidegang speciaal voor oudere paarden, in de buurt van Breda. Ik kan het nergens meer vinden. Weet iemand welke stal ik bedoel? :o?

Lous

Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:01

Den Oude Stal, Stal de Utrecht?

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Keizerinnnn, Odetje92, Peperkroket, Reggledoos en 18 bezoekers